pmobilTB Creative Commons License 2007.11.06 0 0 24306

Na itt a mai fotó termés:
Kis istápoltamat végre megszabadítottam a sok falevéltől, meg a körülötte lévő faleveleket is összespörtem lábbal, hogy egy kicsit úgy nézzen ki hogy mozognak is vele. :-D Nem tudom akárhányszor megyek oda, egyre jobban tetszik, és egyre jobban sajog a szívem érte.....

Az utolsó képen látható Frankensteint meg a nyóckerbe fotóztam. Azért Frakenstein mert halott Wartburgokból van összerakva. :-D

Kedves Lak kollega!
Itt van kt78 kommentje ez ügyben, szetintem ez korrekt válasz a kérdésedre:

"Ez az katalizátor ,vagy kitiltás dolog az emberek eszét is elvette :Ha van egy kétüteműm és mondjuk minden évben 30e ft-ért kell vennem bele egy katalizátort ,mert tönkremegy akkor sem érem el a helyette vett autó 1 havi törlesztőrészletét ,független attol ,hogy mekkora baromság ez a katalizátor dolog ,és én csak zk-ra fogom berakni ,így sokáig jó lessz.
A média(érdekek)azt sugalta ,hogy nincs az autó értékével arányba a kati felrakás ,de arrol nem számolt be ,hogy az autó helyett vett műanyag fostalicska havonta minimum 35-40 e ft-ba kerül ,az évek alatt ,előre befizetett kamat pedig kb az autó kifizetéskori értékével fog megegyezni ."
Copyright by kt78 :-D

Szia Toroco!
Hát ég a pofámról a maradék bőr, de bevallom bűnömet, még nem adtam föl.......
A héten nem sikerült egy postáig még eljutnom (Pesten egyszerűen alig találni egyet a fél várost be kell érte járni) , de sajnos a pénzügyi helyzetem is megcsappant, szóval lehet, hogy csak pénteken tudom feladni, de akkor már otthon Tb-n a kispostán. Még egyszer bocsi a késlekedésért. :-D

Kár az antennáért, mert ha rajta lett volna, akkor lehet, hogy el kértem volna. A miénket még annó eltörték, és azóta nincs is benne semmi. Nem tudja valaki, hogy van valami autó amivel kompatibilis?

Ja igen ha már szét akarod vágni a rossz kasztnit, akkor ne ilyen gagyit csinálj belőle (szerintem marha ronda, nem is érte mi értelme van), hanem egy Baur stílusú kabriót. Annak az a lényege, hogy tényleg csak a tető vágják ki, az ajtók meg minden más marad. És a Wartburgnál szerintem az alvázas felépítés mód miatt nem is csavarodna el a kasztni. Na mindjárt elő keresek egy képet, hogy mire gondoltam.
Na itt vannaka képek:
Mit szólsz hozzá?

Ja igen a sebváltó gombbal kapcsolatban köszönöm az okítást, bár ezek után szerintem nem nagyon fogom piszkálni, mivel néha kézügyességem egy kigyóéval vetekszik, és nem akarom elrontani. Legfeljebb majd vágok rá egy törölköző darabot, alul meg meg fogatom befőttes gumival, hogy egyrészt a gomb se kopjon, más részt a kezem se izzadjon.
Ezt nagybátyám mesélte, hogy a régi Rábákban, meg különösen a Mercikben kamionokban volt a sebváltó gomb rosszul vulkanizálva, és pillanatok alatt befogta a kezdet, akkor találták ki ezt a törölközős dolgot.
Plusz azért se buzerálnám a sebváltót, mert egy ismerősöm a Swift-jébe akarta felrakni ezt az álborostyános sebváltó gombot, és addig addig ügyeskedett, még elszakította a váltó szoknyát. Tudom ez Waresznál kizárt, de azért akkor sem jó a kihívni a sorsot.
:-D

Kedves Bagor1 kollega!
Én osztom kt78 véleményét, hogy teljesen mindegy hogy kihez kerül, csak mentsétek meg az utókornak, mert ilyen nem hiszem hogy van még egy az országban. Ja igen a honlapon lévő összes Waresz a tiéd? Mert ha igen akkor le a kalappal, egytől egyig igazi különlegességek. :-D
És hát sok sikert kívánok a tulajdonos vadászathoz, remélem sikerrel jársz. :-D
üdv
pmobil