pmobilTB Creative Commons License 2007.11.01 0 0 24035
Szia Toroco!
Na hát most neki állok és bőven válaszolok. Én nem értek egyet a többiekkel, hogy el kell bontani az új verdát, meg hogy semmire se jó. Hogy ha, az nem számít, hogy kívülről nem esztétikus az autó (értem ez alatt, hogy nem egyforma színűek a karosszéria elemek) szerintem anyagárral együtt fel lehet újítani az egészet kevesebb mint 100 000-ből. Figyu kell négy darab ajtó, esetleg két darab első oldal lemez, ami szerintem a bontóban nincs összesen 30 000 Ft, hisz annyiért már komplett autót kapni. plusz még a festék, alapozó, meg a csiszoló cucc ha nincs akkor szerintem kb olyan 50-75 000-ből ki lehet hozni már egy elfogadható állapotú verdát. Tényleg a küszöbök milyen állapotban vannak?
Egyébként ha marad ez a letakart verzió, az állaga se nagyon fog romlani, plusz ha még a szőnyegek is kikerülnek belőle, akkor meg pláne. Esetleg annyit megtehetsz, hogy vagy téglára vagy farönkökre felbakolod a kocsit. Egyébként ha meg nagyon bontani szeretnéd, akkor szerintem csináld azt amit a MÁV, és cseréld ki a kocsiaid alkatrészeit egymással - MÁV-nál is úgy megy ez mozdony felújítás, hohgy kicserélik egy másik mozdonynak a felújított alkatrészeivel a régieket- . Már nem a motorra, hanem a többi dologra értem.
Minden esetre, én örülnék neki ha mindkettő meg maradna.
A kasztni cserét meg nem nagyon ajánlom, ugyan is a KPM-nél imádnak kib@szni az emberrel. :-( Egyébként ezért lennék kíváncsi arra, hogy a laci bácsi által felrakott 1.3-as púpos Waresz, hogy a gyetvába ment át a műszakin.....

A küszöbbel kapcsolatban, szerintem az nem olyan ördöngösség, ez valami régebbi autóról szedhették le, és csak méretre van vágva. Olyan hátsó szárnyat meg kílóra találhatsz a bontókban, a régi Rönókon, Opel Asconákon, Mitsubishi Lancer-okon ilyen van, azokkal meg tele a roncs telep.

Ja igen képekkel kapcsolatban egy kis mese:
Éppen a Verhovinával gyakorlatoztam az utcában, amikor megláttam ezt a szépséget. Na mondom haza felé menet ezt lefotózom. Motort beraktam a garázsba, megyek oda a kocsival, kezdem fotózni. Egyszer csak megszólal a háttam mögött egy érces hang:
- van valami probléma?
Mondom nem:
-nem csak egy Wareszos honlapot akarunk csinálni egy klubtárrsal, és oda gyüjtök anyagot. :-D
Na ekkor Pista bá (legalább is nekem így mutatkozott be) lejött és elkezdett mesélni az autóról. Hogy milyen jó, ő az első tulaj, és sose akar tőle megválni, most 45 000 km van benne és hogy 22 éves létére röhögve viszi át a műszaki vizsgákat, és hogy mennyire jó kis autó ez. Kérdezem, hogy mi történt az elejével?
Erre a válasz: hát valami hülye suzukis a teszkónál nem adtam meg az elsőbséget, és bele mentem oldalról. A Suzukit tréleren vitték el, míg ezen csak az első homlok lemezt kell cserélni, még a hűtőnek sem lett semmi baja. :-D
Aztán mennem kellett, úgy hogy befejeztük a beszélgetést, de Pista bá eztúon is üdvözli az összes Wareszost. :-D
És a 2T-esknek üzeni, hogy nem kell betojni a ettől a katalizátoros ijesztgetéstől, ő szinte biztosra veszi, hogy most sem lesz belőle semmi. :-D
Na most egyenlőre ennyi jutott eszembe.
üdv
pmobil
Előzmény: Toroco (24032)