Elötte-utána képeket én is feldobnék az exemről. :)
És lám, milyen szép lett, poraiból feltámadt!!!
A történet:
Álltam a piros lámpánál mit sem sejtve, amikor egy középkorú nő egy jó nagy VOLVO-val seggbenyomta a Wareszt hátulról. Elbámészkodott a néni. :) Az ütközés olyan erejű volt, hogy bár végig tapostam a féket, majdnem nekilökött az út szélén lévő fának. Szerencse, hogy ez a típus fejtámlás, különben nyak-reccs! Az egyenlő a biztos halállal, roszabb esetben az életfogytig tartó tolószékkel. Akkora lendülettel vágódtam bele az ülésbe, hogy csak nyekkent, el is tört. A VOLVO-val mi lett? A hűtűmaszkon lévő márkajelzés némileg deformálódott, a motorháztetőn 2 db enyhe karcolás volt látható. Úgy nézett ki, mintha kaviccsal megdobták volna. Hát igen, az svédacél a javából. :)
Az én drága autómat gazdasági totálkárosra minősítették, kaptam érte másfél éve 65.000 Ft-ot. Én 20-asból kihoztam a javítást, így 45.000 Ft maradt a nyaralásra. :)
Bonciban megvettem mindent:
- levágattam egy fél csomagtartót, mondván hátfal (2000 Ft), -lámpákkal
- új (bontott) benzintartály, mert a régi megrepedt a nyakánál (2000 Ft)
- lökhárító (2000 Ft)
- jobb hátsó sárvédőlemez, árnyalatra pontos színben (2000 Ft)
- betöltőnyíláshoz új benzincső (1000 Ft)-az az egy nem volt bontott
Mivel lakatos ismerős volt, egy délután összeraktuk az egészet, pénzt sem akart kérni, de megmondtam neki, hogy számomra az mennyire kellemetlen, ha ingyen csinálja, így 10-et kért barátilag.
Szóval ennyi, a hátfal árnyalatnyi színkülönbségét senki sem vette észre, már ha érdekelt egyáltalán valakit. :)
Végezzetek némi költségvtést, más autónál milyen árakon jött volna ki egy ilyen helyreállítás. Mert a gazdasági totálkár az annyit tesz, olyan komoly összegű lenne a javítás, hogy már nincs is értelme megcsináltatni. Persze elméletileg értendő.
Mert 20.000 Ft-ért manapság már sportcipőt sem kapsz, viszont egy kiadós tankolás belefér ebbe a keretbe.
Laci bácsi