csak kötitek az ebet a karóhoz, a cséry teleppel, meg az osannal...
- az egész azzal kezdődött, hogy van egy 30-40éves terv erre a főútvonalra.
- aztán (a 90es években) felvetődött, hogy menjen erre az M0 keleti szektora, ami el lett vetve (szerintem nagyon helyesen)
- de a helyi (kerületközi) igények kiszolgálására (ami jó lenne tudni, hogy valójában mekkora, de szerintem nem sok, csak a helyi dűlőutakon az, amiknek a forgalmát természetesen jelentősen csökkentené) továbbra is kellene egy főút...
- a csérytelep úgy jön a képbe, hogy az a nyamvadt 25 kamion nem mehet a métán...
(lehet, hogy csak azért ez az előírás, hogy erre hivatkozva könnyebb legyen elfogadtatni a KKK-t, de ez a kavarás - az összeesküvés elmélet gyártóknak hála - úgy tűnik fordítva sült el...)
- az osan meg úgy, hogy egy ekkora áruháznak nyilván érdeke a jó megközelíthetőség.
esetleg azt sem tartom kizártnak, hogy ELŐ VAN ÍRVA hatóságilag, hogy az áruház csak akkor helyezhető üzembe, ha a környék úthálózata bővítésre kerül, konkrétan a KKK-val, (lásd M0x31 csp. auchan esete, ahol az M0 átadáshoz kötik az üzembehelyezést...)
aztán még ott van az a nem elhanyagolható szempont, hogy a város tele van gyárromokkal, rozsdatemetőkkel, rendezetlen területekkel, ahova hasznos lenne, ha termelő üzemek települnének, amelyek 1részt munkahelyet biztosítanak, másrészt rendezik a városképet csúfító területeket.
hogy pl. ne a városhatárban lévő zöldterületekbe telepedjenek az M0 mellé...
ennek azonban feltétele a megfelelő kapacitású úthálózat....
amimeg lakossági fórum címen ment - a blogban leírtak alapján - az egy vicc...
Pr-ilag dilettáns hivatali emberek kontra tájékozatlan, demagóg, kompromisszumra képtelen lakosok.
persze ebben is felmerül a tyúk-tojás problemma:
- vajon azért bizalmatlanok az emberek a hivatallal, mert azok sumákolnak, vagy azért sumákol a hivatal (és igyexik neminformálni), mert korábban már többször tapasztalta a pógárok merev elutasító és demagóg viselkedését?