joshy24 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 37
Minden tisztelt aaa auto lover, fan és minden egyéb!

Valóban csak addig foglalkoznak veled, ameddig nem vettél tőlük valamit.
Ennek rácáfolására (vagy nem) keddre kaptam egy időpontot, a regional....úrtól.
Remélem nekem nem egy 50.000 ezres utalványt akarnak felajánlani, az kissé vicces lenne, mivel nem vagyok autógyűjtő, tehát nem vennék még egy autót mostanában, főlleg nem náluk.
Min. hogy megjavíttatják a riasztót és mondjuk kifizetik az aksicserét és a világítás pozícionáló motort, mert pl. a riasztót < MÉG SOSEM TUDTAM HASZNÁLNI MIVEL EL VAN VÁGVA, NEM KIKAPCSOLVA KEDVES AAA AUTO SZERELŐK! >
Elmegyek és meghallgatom az ajánlatukat.
Mindenesetre a fogyasztóvédelemnek írok egy levelet.
A legtisztább az lenne, ha adnának egy normális autót, bár gondolom ennek az esélye hát...nem sok.

Amint beszéltem a regional...úrral, rögvest írok ide, hogy mi lett a vége.
Gondolom mindenki kíváncsi, hogy Közép-európa legnagyobb autókereskedőjének mennyire számít a

- vevő,
- az elégedett vevő,
- és mennyire veri fogához a garast,
- valamint mit jelent az, hogy "Ügyfélszolgálati Osztály",
- Horváth Pál miért kapja a fizetését.

Engem ezek a kérdések nagyon foglalkoztatnak.