Toroco Creative Commons License 2007.10.13 0 0 23338
Hali!

Meg volt a gömbfej csere, elég macerás volt. Előszőr leszedtük a trapézkart, aztán nem birtuk kihúzni a gömbfejet a kerékagyból. Kalapáccsal nem fértünk hozzá, ezért megpróbáltuk kihúzni a féltengelyt, de nem ment, akkor leszedtük a kormányösszekötőt, de úgy sem tudtuk kifúzni az agyból. akkor a felső gömbcsoklóról is leszedtük az agyat, féltengely ki, de így sem birtuk kikalapálni. Azt mondta haver, kapjuk le a féknyerget is és úgy próbáljuk a satupadon kiütni. Hát miért is ne kelljen jobban szívnunk, nem tudtuk kilazítani a féktartó csavarokat. akkor összeraktuk az egészet, hogy legyen ami ellen tart neki. Kilazítottuk, megint szétszedtünk mindent, aztán neki estünk a satupadon. Kb a 20. erőteljes ütésre ki is jött a gömbcsukló. meg akartik tanulmányozni, ezért lekellett törölni a zsírt, de rongyot nem találtunk csak egy rossz zoknit, de eltépni nem tudtuk és olló sem volt, (itt már nagyon kivoltunk) így hát neki álltunk zoknit fűrészelni, közben a kocsiban szólt a Forever young reggae változata. Hát ez a gömbfej már nagyon tropa volt. Aztán összeraktuk és elmentünk kipróbálni. A gond másnap jelenet kezett mikor TL-54-01 el mentünk bontóba. Kétszer álltunk meg utána húzni az anyáknak a gömbcsuklókon.