Hali pmobilTB !
" Viszont ma igazi kincsre leltem nagyapám garázsában, egy eredeti Autoker-es csomagolásban lévő, 353W-hez való fék főmunkahengerre. Ez jó lehet a 4T-hez is?"
A 2T első verzióban elől is dobfékes volt.
Amennyiben jól emlékSzem a padlóváltós ( 353 W ) 2T - vel kezdődött az, hogy
az első kerekeken már tárcsafékeket alkalmaztak.
A baj ott kezdődik az öreg darabokkal hogy:
A gumi gyártása során kén is kerül adalékként az elegybe.
Ettől pedig állásban is öregszik. Nézz csak meg egy öreg gumiköpenyt,
pl. egy póttkereket amit 10 - 15 éve nem használtak !
Persze töltesz bele egy pici fékoljat akkor újra "megszívja" magát és jó lehet.
Ezután > Látni kell a dugót, hogy nem száradt é ki és nem repedezett meg a gumigyűrű rajta !?
Mert akkor engedni fogja az olajat.
Röviden ennyit a témáról.
Egyébként valóban kincs !:)
üdv.
L......