Szia!
Nem kell még azt a mocit a MÉH-be vinni! :)))
Először is vedd le a baloldali műanyag deknit! Ott találod a lendkereket, amit kézzel próbálj megforgatni! Ha forog minden akadály nélkül, csak a kompressziót érzed, nincs nagy baj! Ha így akad, vagy nem tudod kőrbe forgatni, akkor szar a helyzet!!!
:(((
Az viszont biztos, hogy vagy a sebességváltó vezérlő pofái, vagy az indító pofák meg-megcsúsznak tekergetéskor, ez adja azt az akadozó, csörgő hangot. A vezérművet is, meg a meghajtó részt is (lendkerék, indító dob) szét kell szedned, ellenőrizni kell, hogy a pofák nincsenek-e elolajosodva, és ezért csúsznak meg!
A benzincsapban a tömítést ki kell cserélned! Ha megy a benya rendesen, jöhet a gázosító tesztelése. Be kell állítani a benzinszintet, ami nem mindíg a legkönnyebb feladataink közé tartozik! :( Nem ijesztegetni akarlak, csak felkészíteni arra, hogy szélsőséges esetben párszor szét kell szedned a karbit, mire eltalálod a tökéletes szintet.
Na próbálkozz, aztán gyere vissza mesélni!
Tóni bácsi