zulesi Creative Commons License 2007.09.30 0 0 12838

Szevasz Subaaa! A Dellortót nyugodt szívvel megveheted,nagyon jók a tapasztalataim vele! Egy pedálfordulatra indul,hidegen-melegen tökéletes,szépen gyorsul,akár visításig kipörgetheted a gépet vele,semmihörgés,fulladás,szép gázreakciók,az állítgatási procedúrát elfelejtheted.

A Jikovval a helyes benzinszint nálam az úszóház 2/3 részénél volt,ez persze nem tökéletes,de egy elfogadható beállítás.

Ha megrendeled a karburátort,másnap már várhatóan ki is hozza a futár. Össze van szerelve kompletten,a gázbowden és a szívócsonk-adapter mellékelve van a dobozban. A gázbovdent be kell építened,ehhez a karburátorfedelet kell lecsavaroznod,vigyázva a papírtömítésre,a bowdent a tolattyúba beilleszteni,viszacsavarozni,és készen is van. A mellékelt adapterrel felcsavarozod a gyári szívócsőre, a gázbowden holtjátékát beszabályozod a karburátorfedél állítócsavarjával,benzincsövet csatlakoztatod és készen is van.

Szívató nincsen,helyette a gyári karbihoz hasonlító légelzáró csappantyú van rajta. Hidegindításkor a kallantyút lenyomod,indítasz,hagyod egy kicsit a gépet pöcögni,majd egy határozott gázadásra kiold a csappantyú és hajrá...! Az úszószint gyárilag az optimumra van szabályozva,semmit nem kell állítgatni,csak felszerelni a karbit és hasítani. Egyedül az alapjárat állítható 1 csavarral. Nekem nagyon bejött a dolog! Üdv