.Norbi. Creative Commons License 2007.09.30 0 0 12835

Sziasztok! Szükségem lenne a segítségetekre. 2napja ugyanis megvettem a 210est úgy hogy  az eladó azt mondta hogy úgyette le hogy indult meg nincs baja, csak most azért nem indul mer a  karbit kikell tiszítani, meg ugye a  tankban áll a rozsda. Nem nagyon értek a motorokhoz, de "ezt még énis megtudom csinálni "alapon megvettem. Tegnap egész nap tisztítotam a karbit meg a tankot is szép fényesre. A benzincsapba a kapcsoló mögötti résznéla  gumitömítés szétvolt rohadva, és a kisebb lyukat nem sikerült kitisztítani a nagyobbik lyuk elvileg teljesen tisztva. még piszkálom majd, de ezen má átfojhatna a benzin. Még nem volt lelkierőm megnézni hogy az úszóházba van e benga.

 

Mindenestre a gond az, hogy tegnap este megpróbáltuk beindítani, és amikor gyorsan tekertem a pedált kb. fél fordulatonként, nem rendszeresen megakadt, és csörgött egyet minden akadásonként. Darabosan alig lehet úgy tekerni. Ha lassan tekerem, akkor lehet egyenletesen akadás nélkül tekerni folyamatosan.

 Mivel nem volt még dolgom babettával, kérdezném tőletek hogy mit gondoltok erről,  természetes ha nincs robbanás a hengerben akkor mintha sebességben lenne, elakad a pedál? lassan meg lehet hajtani, akadásnélkül.

Vagy esetleg nincs olajozva a váltó? megnézem, gondolom egy leeresztőcsavart találok rajta.. amúgysemárt lecserélni.

A nagy csörgő akadó hang sztem nem a blokkból, hanem kívűlről a (hátsókerék tengelykörü)l jött, vagy esetleg  a baloldali lánckeréktől..  Még elemzem jobban a helyzetet, ha ebből nem derül ki mi lehet a gond. De talán tudjátok így is mi a baj. A henger sztem nem kapott benzint.. szikra van. 

Köszönöm a segítséget!