Toroco Creative Commons License 2007.09.29 0 0 22964
Üdv Lajosuur!

Tapasztalatok az alacsony alapjárattal. Vissza kellett állítanom az alapjáratot 1000re. Ma reggel ugyanis a forgalmidugóban álldogáltam egy baleset miatt, és csak nagyon ritkán haladt a sor. Reggel volt esett, szal égtek a lámpák, ment az ablaktörlő, a fűtőventilátor, a hátsőablakfűtés, és persze szólt a hifi. Gondoltam leállítom a motort addig... a gond ott volt hogy nem birtam 2 percel később beindítani. Úgy vélem ezen az alacson fordulatszámon már nem töltött a generátor. Igy már én is csináltam a dugót. Minden fogyasztót lelőttem. Az elakadásjelző is tök lassan villogott. Aztán nagy nehezen kicsit összeszedte magát az aksi és éppen bebírta tekerni. Szakadó esőben, találomra feltekertem az alapjárator, aztán minden extra fogyasztó nélkül elmentem a suli ig. Holnap visszaveszem az alapjáratot, és kimérem a töltést, de több mint valószínű, hogy az volt a baj.

Pmobil!

Köszi a képeket. Átnéztem de az öv pontjait nem írja. A kép alapján arra gyanakszom, hogy a hátsó övek olyanok mint a trabiban, nem orsós, hanem csak simán oda van csavarozva valamekkora hosszúságú őv.