lajosuur Creative Commons License 2007.09.27 0 0 22929

 

Hali !

 

Üdv mindenkinek !

 

Újra a fedélzeten !:)))

 

Rég hallottam felőled

K.W4rtburg0s !

 

No persze csak ha baj van..... ?!

 

Nem volta NET közelben egy hétig.

Most nézegetem a hozzászólásokat.

 

Megpróbálom röviden,

 

Nos a Te problémád ami  leginkább lehet >>>>

 

 

1. "Az egyik, hogy észrevettem, hogy csúszósabb úton, amikor kicsit komolyabbat

   kell

   fékezni, akkor a jobb hátsó kerék blokkol, a többi viszont nem. Így egy kicsit elindul

   a kocsi hátulja…Ami most nem akkora baj, viszont télen nagyon is az lehet…

   Szerintetek mi lehet a gond?  >>> Feltételezzük, hogy van ferrodol a

   pofákon "! ! !:)))

-  Az egyik hátsó munkahengeren elszakadt a porvédőd ! > berozsdásodott a

   munkahenger és nem közlekedik !:(  >>> porvédők le >>> fékolajjal mgekenni a   

   munkahengereket..megjáratni kézzel...porvédők vissza és kész.

   Persze nem árt smirglivel a dobot és a fékpofákat megkínálni.

-  A fékpofák kivétele nehéz és feszítős művelet ( rúgók ..kitámasztó...meg

   egyebek )..de meg kell tenni és az önbeállót meg kell járatni kevés zsírral vagy

   olajjal meg kell kínálni...és vissza a fékpofákat !

2. " A másik problémám pedig a következő: Pl.: megyek 50el, tudom, h nemsokára  

   kereszteződés lesz…visszarakom 3-ba, had dolgozzon a motorfék…amikor már

   majdnem ott vagyok a táblánál, akkor kinyomom a kuplungot, h visszarakjam

   kettőbe, és nagyon ritkán előfordul, h lefullad…de csak ilyenkor, amikor erősebb

   motorféknél kinyomom a kuplungot."

Az a helyzet, hogy egy párszor leírtam már ! >>> korrektül be kell állítani a hideg

   és a melegüzemi alapjáratot ! Talán legutóbb > Toroco- nak.( 2007.09.20 17:17:08 © (22854) )

   Lapozz vissza néhány oldalt és megtalálod mit kell tenni !

 

Egyáltalán ! ! ! >>>

Olvasd el a lajosuur hozzászólásait !

Megtalálod a problémáidra a megoldást ! ! ! :)))

 

Visszajelzést azt kérünk !:)

 

Üdv.

L......

lajosuur@freemail.hu

 

 

Előzmény: K.W4rtburg0s (22894)