Hali !
Üdv mindenkinek !
Újra a fedélzeten !:)))
Rég hallottam felőled
K.W4rtburg0s !
No persze csak ha baj van..... ?!
Nem volta NET közelben egy hétig.
Most nézegetem a hozzászólásokat.
Megpróbálom röviden,
Nos a Te problémád ami leginkább lehet >>>>
1. "Az egyik, hogy észrevettem, hogy csúszósabb úton, amikor kicsit komolyabbat
kell
fékezni, akkor a jobb hátsó kerék blokkol, a többi viszont nem. Így egy kicsit elindul
a kocsi hátulja…Ami most nem akkora baj, viszont télen nagyon is az lehet…
Szerintetek mi lehet a gond? >>> Feltételezzük, hogy van ferrodol a
pofákon "! ! !:)))
- Az egyik hátsó munkahengeren elszakadt a porvédőd ! > berozsdásodott a
munkahenger és nem közlekedik !:( >>> porvédők le >>> fékolajjal mgekenni a
munkahengereket..megjáratni kézzel...porvédők vissza és kész.
Persze nem árt smirglivel a dobot és a fékpofákat megkínálni.
- A fékpofák kivétele nehéz és feszítős művelet ( rúgók ..kitámasztó...meg
egyebek )..de meg kell tenni és az önbeállót meg kell járatni kevés zsírral vagy
olajjal meg kell kínálni...és vissza a fékpofákat !
2. " A másik problémám pedig a következő: Pl.: megyek 50el, tudom, h nemsokára
kereszteződés lesz…visszarakom 3-ba, had dolgozzon a motorfék…amikor már
majdnem ott vagyok a táblánál, akkor kinyomom a kuplungot, h visszarakjam
kettőbe, és nagyon ritkán előfordul, h lefullad…de csak ilyenkor, amikor erősebb
motorféknél kinyomom a kuplungot."
- Az a helyzet, hogy egy párszor leírtam már ! >>> korrektül be kell állítani a hideg
és a melegüzemi alapjáratot ! Talán legutóbb > Toroco- nak.( 2007.09.20 17:17:08 © (22854) )
Lapozz vissza néhány oldalt és megtalálod mit kell tenni !
Egyáltalán ! ! ! >>>
Olvasd el a lajosuur hozzászólásait !
Megtalálod a problémáidra a megoldást ! ! ! :)))
Visszajelzést azt kérünk !:)
Üdv.
L......
lajosuur@freemail.hu