Hali
gyuzo !
Nem vagyok otthobon. Csak beugrottam az egyik barátomhoz és a nekem címzett hozzászólásokat nézem végig !:)))
Viszont cseréltem az eredeti elosztófejet és a rotort, és az addig szépen működő motor utógyújtásos lett.
Rakd vissza az eredetit. Akkor mit csinál ?
A kétütemű generátora rászerelhető 4T-re? >
Műszakilag azonos
de kell egy fölfogatófület hegeszteni mert ez asszimetrikus !
Az mitől van, hogy alapjáraton a világítások fénye láthatóan vibrál?
Ki be kapcsolgat a feszszabályzó, vagy a szénkefék környéke kopott piszkos !
Első körben vedd le a sarukat és minden érintkezőt tisztítsd meg !
4T-n a porlasztó vákumcsövei hová valók..? Sajnos több is hiányzik.... >>>>>
1. Szemből nézve >>> A jobboldali megy a gyujtás oldalán lévő vákumdobra amit
ha nem teszel föl nincs előgyújtásállítás így durroghat..... nincs alapjárat stb...
2. a mellette lévő pedig a karbi tetején lévő csonkra.
Röviden ennyi !:)
De hívj föl bátran.
Üdv.
Lajos