windy12
2007.09.24
|
|
0 0
12071
|
Szerintem azért nem szereltek több Daikint, mert másra van kiélezve a marketing, az értékesítés. Valahol érthető, mert az értékesítőknek a haszonkulcs a legfontosabb, a szerelő meg csak elbajlódik valahogy, és a köztudott, hogy egy LG-t, Samsungot lényegesen jobb haszonnal lehet eladni, mint a Daikint. Ráadásul, mivel gyártanak mindenfélét, ismert is, ezáltal a laikusok jobban elfogadják márkásnak. Pont a napokban keresett meg egy cégtől egy hölgy (gondolom, ügyintéző) árajánlat-kéréssel, LG és Samsung készülékekre. Megemlítettem neki a Daikint is, mire ő kérte, hogy csak márkás, ismert készülék érdekli a főnökét. Leadtuk az árajánlatot, a végére azért odabiggyesztettük a Daikint is, ami egy kicsivel drágább is volt. Aztán kiderült, hogy a megrendelő kínai, náluk a saját márkáik mellett a Daikin a legismertebb, úgyhogy az került megrendelésre. Az ügyintéző kishölgy meg életében nem hallott erről a márkáról, amileginkább a Daikin hibája, ugye a reklám, marketing, stb. |
Előzmény: klimakiraly (12069)
|
|