Toroco Creative Commons License 2007.09.21 0 0 22877
Üdv Lajosuur!

Délután irtam egy beszámolót neked, de valamiért nincs bent a fórumban. Leirom újra.

Na szóval. A gázkarcsavart teljesen kitekertem, a bovdent nem bántottom, mert teljesen ki van csavarva a csavar és még így is van holtjátéka a bovdennek. A karbi csavarját teljesen betekertem 5,5 teljes fordulatot tudtam betekerni. Az sok mi? Beindítottam így, de elég hamar megállt. beállítottam ahogy irtad, akkor már nem állt meg. Végülis 2 és negyed menetet tekertem ki, meg egy kicsit a gázkarcsavart be, és igy beállt 600-800 közé a fordulat. Tényleg jó halk lett, és a városi forgalomban nem is lehet hallani, csak érezni hogy kicsit rázza a kasznit. 600as fordulat körül tényleg tök ketyegős hangja van. :D:D:D Viszont felfigyeltem egy új kopogó hangra, amit én az egyik motortartóbaknak gondolok. Valahogy megkéne néznem nem e haldoklik valamelyik.

Ellenőriztem a rotort meg az elosztófedelet, kicsit megkapartam őket, szerintem még nincs semmi baja. Volt már rosszabb fedelem is. A gyujtást vissza tekertem alaphelyzetbe, a gyertyákat is elkezdtem megnézni, de csak egyre volt időm, majd holnap a többit. A generátort lehet én is leszedem és megpucerálom. ha kész a fék meg a féltengely.


Ma hazafele azt hittem otthagyom a kereket az úton. egy kicsit rázósabb úton kellett egy erőset fékeztem és a gömbcsukló akkorákat csattogot, meg ropogott, az egész autót megrázta, hogy azt hittem ott helyben széttörik az egész. Szerencsére nem, de minden fékezésnél recseg, meg a jobbos kanyarban. Most még kevésbé merek elindulni vele. Remélem jövőhéten hozzák az újat. 1690HUF

Bye!
Előzmény: lajosuur (22870)