kettőtizes Creative Commons License 2007.09.18 0 0 12597
Szia!
Igazán nagyon köszönöm a segítségedet!
Az a helyzet, hogy összerakás után működött a dolog és azóta is működik csak az utóbbi időben kezdett el komolyabban szarakodni a váltó. A pofák szépen mocorognak amikor a porvédő lemez fent van, szóval ott minden a helyén van. Sztem az ábrán látható szerkezet a ludas vagy pedig a kopott átmérőjű szabadonfutó tengelyem.
Mielőtt szétborítottam a blokkot és kivettem az előző tengely addig szépen váltott semmi gondom nem volt ezzel. Csakhogy a régi tengelyem végét az előző tulajok valamelyike összeheftelte a bicikliátváltó résszel és így nem tudtam bicikli üzemmódba váltani, szóval kicseréltem a tengelyt aminek jó volt a vége, de előtte az állaga miatt esztergapadon csiszolóvászonnal meghúztam teljesen fémtisztára, hogy a rozsda eltűnjön. Na nem millimétereket szedtem le belőle, de gondolom elég sokat ahhoz, hogy a mocinak a vezérlő mechanikai részei ezt az átmérőcsökkenést nehéz ügyként éljék meg és besokkoljanak tőle.
Szerkezetileg tökéletesen van összerakva a motor – szerintem.
Banális meghibásodásra vagy funkciózavart kiváltó elváltozásokra nem figyeltem fel a generálkor így azt merem állítani, hogy nincsen rossz állapotban a blokk belülről, de talán elsiklottam valami fölött vagy azóta elérte az amortizáció olyan fokát valamelyik részegység vagy alkatrész ami már komoly gondokat okoz a működésben.
O-gyűrűket oda-vissza cseréltem már, még az olajat kell lecserélnem, de momentán nincsen hajtóműolajam, szóval ha szerzek – valaki ad – akkor lecserélem, de nem vagyok meggyőződve róla, hogy ennyire bagatell problémával állok szemben.
Nem szivesen bontom meg a blokkot megint, tekintve, hogy full felújításon esett át egy éve és még tart a bejáratása is, de ha nem lesz más megoldás akkor ehhez a meglehetősen drasztikusan szabadidőrabló megoldáshoz kell, hogy folyamodjak. L(

Bocs má, hogy hoccú volt! J

Üdv.:
kettőtizes
Előzmény: Sityu39 (12595)