kettőtizes Creative Commons License 2007.09.18 0 0 12594
Tóni bácsi és a többi 210-es tulaj!

Korábban ecseteltem a váltási problémáimat ás a kapott instrukcióknak megfelelően tüzetesebb vizsgálat alá vetettem az O-gyűrűt és környékét. Alap gondolat az volt, hogy mivel változtattam az eredeti méreten visszaállítok mindent alapállapotra – gyári értékre. Így max annyi történhet gondoltam, hogy újra jelentkezik az olajkiszivárgós tünet, de egyébként működnie kell a sebváltónak rendesen. Meg is történt a dolog és ma a próbaúton semmi változást nem mutatott a moci a sebváltásban, ugyanúgy szaraxik mint eddig. Amit kérdezni szeretnék : a képen látható 23. számú alkatrészegység meghibásodása esetén lehet-e ez a hibajelenség ami nekem van?

Asszem mégiscsak szét kell húzni azt a blokkot… L((

Üdv.:
kettőtizes
1