Sityu39 Creative Commons License 2007.09.17 0 0 12585

Üdv Minden kedves Bóbita tulajnak és villalakónak.

 

Kettőtizes. Leírom néhány tapasztalatomat, hátha hasznát veszed.

 

Nekem blokk felújítás után fordult elő, hogy új röpsúllyal egyálltalán nem váltott fel kettesbe. A lánckerék tengelyét nem megfelelően raktam be és emiatt a porvédő lemez csavaranyájának a meghúzása után a röpsúlyok oldalirányban össze szorultak a fogas dobkerékkel. A tengely 1-2 mm-el kintebb volt a blokkból jobb oldalra, mint kellett volna, így nem volt elég hely oldalirányban a 2. seb röpsúlyainak a dobban.

 

A gumigyűrűt kicseréltem egyszer nagyobbra, mert a 2. seb röpsúlyai olajosodtak (persze az olajosodás oka egy rossz szimering volt). A nagyobb gumigyűrűvel azt értem el, hogy egy ideig tökéletesen váltott, majd mivel a nagyobb gumigyűrű nem tudott a helyére illeszkedni, engedte az olajat, így emiatt kezdtek csúszni a röpsúlyok.

 

Az utángyártott 2. seb röpsúlyok nekem viszonylag rövidebb távon, néhány száz km után a kopástól el kezdtek csúszni. (nehéz indítás, nehéz váltás, drága röpsúlyok, nagy kínlódás, stb.)

Így egy kis súlytöbletet adtam a röpsúlyoknak. Lehet barbárságnak tűnik elsőre, de mióta ilyen röpsúlyt használok, azóta csak az indító röpsúlyt cseréltem ki szinte teljes elkopás miatt.

A lényeg: a röpsúlyokba fúrtam 1-1db 10 mm-es menetű lyukat és 1-1 db 10mm-es csavart tettem bele 2-2 alátéttel. Csatolok 2 képet róla.

 

Mindenkinek napos sörömökkel és babis élményekkel teli szeptembert kívánok :)

Előzmény: kettőtizes (12523)