CKD Kombinát Creative Commons License 2007.09.14 0 0 284234
Az 1-es vonalon ma Győrben a több késés is borzolta az utasok kedélyét.

Első kedélyromboló 9424 volt, ami amúgy pontosan érkezett és indult, de csak 3 kocsis volt. Végülis benyelte a tömeget, de azt nem mondanám, hogy kultúrált volt az utazás. Azért az ilyen hazajárós vonatoknál szükség van a 4 kocsira, meg aztán az ingázók meg is érdemlik az ülőhelyet, hamár ennyit fizetnek a bérletért.

Utána késett Bp. felől az EC62, és Pozsony felől a Gerulata (943) is. Emiatt szépen betárazott az állomás vonatokból, majd a két késő megérkezése után szép kirajzás volt. 5 percen belül 7 vonat indult:):)
943: +25
EC62: +17
9435: +9
9926: +11
9226: +5
9454: +9
39524: +2

Majd a 9304 tetemes késése okozott bosszúságot.
58 perc késsel 15:30-ra érkezett a 3. vágányra, Ao+2Bo+Ao+4Bo+5(+1 vezérlő)posta Bhv felosztásban, amit aztán szét kellett még rendezni.
A posta Bhv-k a 923 végén mennek Miskolcra, 4 kocsi a 993 végére, 4 (ebből legalább 1 első osztáy) a 924re. Nem tudom, hogy változott-e a közelmúltban a forda, de ezt valahogy nem sikerült megoldani...

A 923 Szombathely felől jó felhúzott az 1. vg-on, majd a Gigant a posta Bhv-kat a vonat elejére tette. Végülis majd megoldják a Keletiben, hogy miként megy tovább Miskolc felé... +23al indult a szép hosszú szerelvény.
9423 így 11 perccel lett feltartva.

A 924 3 Bp. felől érkező kocsiját a csörgő áttolta a 4-ről, a 3-ra, ahol kapott még 4db 2. osztályt. Végülis a 7 kocsi megvolt, csak 1. osztályú nem. Start +18al.
A 994 tolatási mozgásai is elcsúsztak emiatt, +10et kapott.

A 993 végére meg ment a maradék (2 másod és 2 első osztály), meg az elejére egy gigant, így tandemben mentek a 065ös Taurussal Bp. felé.

A 923-hoz még annyit szeretnék megjegyezni, amit igaz már annyiszor megtettem, hogy továbbra se bemondva se kiírva, hogy Miskolcra közvetlen kocsit továbbít. Illetve annak ellenére, hogy 1. osztályú kocsija is van (a menetrendben és a valóságban is), a tájékoztatás szerint csak 2. osztályú kocsival közlekedik!