Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.13 0 0 12542

....SZóval a lényeg az hogy a szimmeringeknek -úgymond- oda-vissza kell tömíteni....

 

Ez így tkp igaz is, ellenben a főtengely szimeringeket rugóval a forgattyúsház felé kell betenni! Még akkor is, ha mondjuk a kuplung felőli oldalon ott van a hajtómű olaj! Miért is? Mert szívás ütemben a depresszió (nem dekompresszió!) valóban kialakul a forgattyúsházban, de a "süríteni való" a gázosítón és a szívócsövön keresztül áramlik be, ahol lényegesen kisebb az ellenállás, mint a szimeringen keresztül. Márpedig mint tudjuk, akár folyékony, akár gáznemű anyagról beszélünk, őkegyelmességük mindíg a kisebb ellenállás irányában óhajtanak közlekedni! A szimeringnek az elősürítési nyomást kell bent tartani a forgattyúsházban!!!

 

Rosszul tudom???

Előzmény: miko? (12540)