Törölt nick Creative Commons License 2007.09.13 0 0 173
Olyan sok képet tettél fel egyszerre, hogy azt sem tudom, hol kezdjem.
Nos akkor felülről lefelé:
1. kép: Balról ún. nyíltlemezes leeerősítés látható, jobbról meg geós.
2. kép: Az 1882-es síneket az eredeti furatok meghagyásával, jóval később hegeszthették össze.
3. kép: ugyanaz
4. kép: a két geólemez valószínűleg azért van egymás mellett, mert a másik a sín hosszirányú elmozdulását hivatott megakadályozni (hézagnélküli vágány és hevederes pálya csatlakozásánál alkalmazzák).
5. kép: Én azt hittem, Kmét Alsó és Máriaváros között is átépült a pálya, de ezekszerint nem.
6. kép: A talpfa azért nem merőleges a sínre, mert el szokott vándorolni (nem tudom miért, de a szakma sem tudja. Ez egy jelenség).
7. kép: Váltóban ilyen sínszékek vannak.
8. kép: Jól látod.
9. kép: Ez a rács a talpfa végébe verve a fa széthasadását hivatott megakadályozni.
10. kép: A jobb oldali betonalj LW jelű, alátétlemez nélkül SKL rugó van KL síncsavarral lefogatva.
11. kép: nem volt pénz mindet kicserélni, csak a legrosszabbakat.
Előzmény: Rbatka (171)