hirvike Creative Commons License 2007.09.12 0 0 235

A legfrisseb fejlemény:

 

A Huggies magyarországi forgalmazójánál elismerték, hogy az utóbbi időben sok panasz érkezett, így már mintát sem kértek az általam kifogásolt csomagból. Arra a kérdésre, hogy miért nem vonják be a boltokból a nyilvánvalóan minőséghibás terméket (ergo miért égetik magukat és a márkát azzal, hogy ilyen vacakot árulnak prémium minőség címen - és áron), azt a választ kaptam, hogy az illető hölgy nincs abban a pozícióban, hogy ezt a döntést meghozza. Kár, hogy aki abban van, a füle botját sem mozgatja... Valószínűleg abban bíznak, hogy a legtöbb vásárlónak fel sem tűnik a dolog, akinek meg igen, nem biztos, hogy eljut addig, hogy reklamáljon. :-( Elég szomorú.

 

Javaslom, hogy akinek feltűnt a dolog - vagy bármi más minőségi probléma -, ne habozzon felhívni a forgalmazót: Kimberly Clark Kft. 06-1-488 0720

 

Én most teljesen elvesztettem a bizalmamat; nem lesz könnyű visszaszerezni. :-(

Mivel pénzt nem tudnak visszaadni (és én legutóbb 3800 Ft-ot ruháztam be egy szuper megacsomagba) csak cserepelust küldeni, abban maradtunk, hogy amikor sikerül ismét normális minőséget produkálniuk, megkeresnek és kárpótolnak.

 

Örülnék neki, ha sikerülne visszatornázniuk magukat a régi színvonalra, mert pár nap Liberozás után már biztos vagyok benne, hogy nekem a Huggies vált (volna) be leginkább.