Rbatka Creative Commons License 2007.09.10 0 0 171
Na nézzük a leerősítéseket, meg amik még a sínek körül vannak...
Egy ilyen, egy olyan. Ami nem GEO, annak van valami speciális neve?
Máriavárosi képek...









Hegesztett sín 1892-ből! :)










Itt a bizonyíték :)










Ez azért van, hogy ne dőljön el a talpfa?










Az átjáróig mintha nem is újították volna fel. Kecskemét-Máriaváros mrh.










A 3. vágány. Itt van egy olyan talpfa,
amelynél a sín alatt kb. 35°-os törés van.









Ez milyen leszorítás? Köszönök mindenféle választ.










Itt utólag talpfacsere volt.










Ez miféle? Úgy néz ki, mintha a a talpfa része lenne.










Ez már OFF. A 140-es vonal. Ennek mi a neve? :)










Elvétve messzebb elvétve található GEO-féle is.
Oda nem jutott a másikból? :)









Arra vannak az ujjnyi hézagok és a semmit sem tartó csavarok.
Balra a 4-ik (ipar)vágány látható. Természetesen le van csavarozva.
Ott lenne teherforgalom a TIGÉP-hez, de a Cargo nem engedi. Szolnokról már nem
járnak ki egy kocsiért Kécskére. Lakitelekre még szerencsére kimegy Kecskemét.