Na nézzük a leerősítéseket, meg amik még a sínek körül vannak...
Egy ilyen, egy olyan. Ami nem GEO, annak van valami speciális neve?
Máriavárosi képek...
Hegesztett sín 1892-ből! :)
Itt a bizonyíték :)
Ez azért van, hogy ne dőljön el a talpfa?
Az átjáróig mintha nem is újították volna fel. Kecskemét-Máriaváros mrh.
A 3. vágány. Itt van egy olyan talpfa,
amelynél a sín alatt kb. 35°-os törés van.
Ez milyen leszorítás? Köszönök mindenféle választ.
Itt utólag talpfacsere volt.
Ez miféle? Úgy néz ki, mintha a a talpfa része lenne.
Ez már OFF. A 140-es vonal. Ennek mi a neve? :)
Elvétve messzebb elvétve található GEO-féle is.
Oda nem jutott a másikból? :)
Arra vannak az ujjnyi hézagok és a semmit sem tartó csavarok.
Balra a 4-ik (ipar)vágány látható. Természetesen le van csavarozva.
Ott lenne teherforgalom a TIGÉP-hez, de a Cargo nem engedi. Szolnokról már nem
járnak ki egy kocsiért Kécskére. Lakitelekre még szerencsére kimegy Kecskemét.