Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12359

Csak ismételni tudom a barátaink által elmondottakat. Nagyon kell figyelni a kontakt hibákra!!! A jeladón nem tudsz feszültséget mérni, azzal ne kisérletezz!!! Hogy kézi forgatásra hány voltot ad le a gyújtó tekercs, soha nem mértem, tehát nem tudom. Menet közben úgy 30-40 V a normális.

A jeladónak két kivezetése van. A sárga megy a tirisztor "I" pontjára, a fehér a test. Így van bekötve??? Gyertyakábelt és pipát ellenőrizted??? A trafo eredeti 4 V-os???

Nem lehet, hogy a leállító nyomógomb szarakodik és állandóan testre zár???

 

Még nem volt időm a saját gyújtótekercsem ellenállását megmérni, de: az utángyártott tekercseket esetleg vastagabb huzallal tekerték, akkor kisebb az ellenállásuk. Ellenben, ha a menetszám megegyezik, a töltő feszültségnek jónak kell lenni!!!

Hirtelen nem jut más eszembe.

 

De ha emiatt akarod eladni a mocidat, az nagy hiba lenne!!! :-((( Tessék a végére járni a problemá(k)nak!!!

Előzmény: Sinbiciklis (12354)