Csak ismételni tudom a barátaink által elmondottakat. Nagyon kell figyelni a kontakt hibákra!!! A jeladón nem tudsz feszültséget mérni, azzal ne kisérletezz!!! Hogy kézi forgatásra hány voltot ad le a gyújtó tekercs, soha nem mértem, tehát nem tudom. Menet közben úgy 30-40 V a normális.
A jeladónak két kivezetése van. A sárga megy a tirisztor "I" pontjára, a fehér a test. Így van bekötve??? Gyertyakábelt és pipát ellenőrizted??? A trafo eredeti 4 V-os???
Nem lehet, hogy a leállító nyomógomb szarakodik és állandóan testre zár???
Még nem volt időm a saját gyújtótekercsem ellenállását megmérni, de: az utángyártott tekercseket esetleg vastagabb huzallal tekerték, akkor kisebb az ellenállásuk. Ellenben, ha a menetszám megegyezik, a töltő feszültségnek jónak kell lenni!!!
Hirtelen nem jut más eszembe.
De ha emiatt akarod eladni a mocidat, az nagy hiba lenne!!! :-((( Tessék a végére járni a problemá(k)nak!!!