ÁdidiGaga Creative Commons License 2007.08.28 0 0 184
sziasztok!

először is köszönet Hammernek az "autókvartett-like" képcsinálás receptjéért!
(bár szerintem ő is tudta a frankót:
ha eltitkolná a módszert,csinálhatná ő az egész paklit! :-DDD

az elhangzott szereplőkről annyit,hogy nem 1 és nem is 2 tökéletesen egyezik az én
jelöltjeimmel,de én maradnék következetes: előbb a márkák! ;-)
(persze itt-ott azért muszáj "felfednem a lapjaimat" -indoklásképp! ;-)

F: Citroen,Peugeot,Renault,Matra
nem rosszak hammer segédmotorautós jelöltjei,de nekem valamiért ez a Matra autószerűbb ezeknél... (asszem ez is megvan vagy 20 lóerős! :-)

I:Alfa,Fiat,Lancia,Maserati

USA:
ugye adott 3 gyártó, a Chrysler,a Ford és a GM
a C. 3 márkája közül a Plymouth gyak.nem létezik

a F.-hoz tartozók közül a Mercury ilyen "teszthalott", marad a Lincoln és a Ford

a GM márkák mindegyike viszonylag produktív,talán a Buick nem nagyon hallat magáról.

ez alapján én az 1. Chrysler Co, 1 Ford Co. és 2 GM Co. felállást javasolnám,

márka szerint a C-től először a legproduktívabb Dodge-re gondoltam, aztán beugrott mégis egy Chrysler-típus: 300C V8 Hemi - szerintem ez nagyon idevaló lenne!

A Ford-tól én egy Ford-ot javasolnék, a GM 2 képviselője az elmaradhatatlan Cadillac és a legnépszerűbb ,amellett Mo-on a Deawoo révén is ismert Chevrolet lenne - egyenlőre típusok nélkül.

D:
a németek közül az Audi kell - nagyon példaszerű,hogy marketinggel a középszerű gyártóból presztízsmárka lett!
BMW szintén kellene,
ők meg évtizedek óta őszintén nyomják,semmi miniautó meg városi szecska, a dízel-konjuktúrának sem feküdtek le,a felvásárolt márkákat (Mini,Rolls-Royce) szépen
gondozzák,amellett nálunk is kultusza van a márkának.
az Opel kell, nagyon német és nálunk is elterjedt/népszerű
(egyébként tényleg színesítené a négyest,ha valamelyik OPC-t tennénk be,jól példázza a fejlődést,pár éve a sport-Opel még a vicc szinonímája volt :-)

és hát akkor verekedés a 4. német helyért,ebben várom a véleményeket:
a Ford-hoz én őszintén szólva nem ragaszkodom,karakteres képviselőjük se lenne,a Focus 2 nekem az 1. utánérzése, inkább kárpótolnám őket egy német egyterű helyezéssel,mondjuk a C-Max pl...
a Mercedes szintén vegyes érzés, valamikor kihagyhatatlan lett volna, most nekem
úgy tűnik,nincs akkora nimbusza már Mo-on,illetve nehezen találok olyan Merci-személyautót,ami a kártyánkba illene, esetleg az új C-osztály?
(ha kimaradna,itt is kompenzálhatnánk a sportkocsiknál pl..)
a Volkswagen - bár a konszernt már az audi képviseli - megintcsak "nagyon magyaros" márka, nálam ő lenne a 4. befutó!

J:
a japánoknál a Suzuki Swift fix,nézzük a többit:
lenne megint egy konkrét jelöltem ,amit nehezen hagynék ki: Mazda RX-8!
utolsó Wankel-mohikán és már nem is sportkocsi (RX-7),hanem jó kis GT,szerintem idevág keményen! ;-)
innen szabad a vásár, a Subaru - mint másik sajátos motorépítész cég a Mazda mellett- már sok lenne, a Nissan meg elég jellegtelen...
én a világ legunalmasabb gyártója Toyotát ,meg a Hondát tenném be - hogy kis cég is legyen.
a Mitsubishi megintcsak olyan,hogy az EVO szerintem túlzás ide,mást meg nem nagyon tudnak felmutatni...

sportautóknál asszem kéne 1 egzóta (Spyker v, Königsegg) kellene 1 angol kárpótlásképp nekik ; aztán ugye olasz nem maradhat ki , a maradék 4. hely
német lenne
(így kimarad a kicsit más stílusú amerikai sportkocsigyártás , a japánok meg
a 350Z-n kívül amúgy sem nagyon tolonganak semmivel errefelé!)

na üdv,holnap folyt.köv!