radio100jozsi Creative Commons License 2007.08.24 0 0 6547

Érdekes a 62-es út is a maga 4000-es átlagával, és az 52-es 5000-vel nem igazán igényelne bármiféle autópályát is, így jogos, ha inkább a 62-eset feltuningolják, és a az M8-as Kecskemétig meg csak 2*1 sávban épül meg. A gond az, hogy párhuzamosan fejlesztünk. Megcsináljuk azért az M0-ást 2*3 sávra délen, hogy bírja az M1-M0-M5 tranzitot, akkor minek párhuzamiosan egy alternatív utat is csinálni most, mint az M8-as?

 

Azért ennyire nem vagyunk tele pénzzel.

 

Viszont a 441-es 9-10000-es értékével már azért jobban hangzik, így akkor legalább valami logika van abban, hogy Kecskemét-Szolnok között miért 2*2 sávon menne az M8-as.

 

Jó tényleg ez a táblázat, sokat lehet agyalgatni rajta.

 

Előzmény: radio100jozsi (6546)