Kipucolom a karbit, de olyan szinten, hogy csillogjon rajta a napfény. Fúvókákat kifúvatom. A benzintankot lefestem belülről, hogy ne rozsdásodjon be. Nem öntök bele benzint.
A gyertyanyílásba inekcióstűvel egy kevés olajat befecskendezek. Beteszem így a motort egy csirkeólba, s várok 5 évet. 5 év múlva letörtlöm a port a motorról, megtankolom, s már indul is :)
A karburátornak a tűszelepje elég veszélyes, ha az kiszárad, akkor könnyen beragad. De ha a fúvókák nem tömődnek el, s a tűszelep is rendesen zár-nyit, akkor annak indulnia kell 5 év után is.... A gyújtás nem állítódik el.
Ma jól beállítottam a gyújtást, és a karburátoron is emeltem a benzinszinten.
És láss csodát: az új benzinnel alig füstöl a moci, és az olaj sem csöpög a kipuffból!
A lánc eléggé meg volt lazulva úgyhogy feszítettem rajta egy kicsit. Nagyon ízi rájderül megy a moci!