Ez az a szerkezet. Amit látsz lemezt felül, a képen felfelé kunkorodó alakkal csavarral leszorítva, az nem ér le a körmöskerékig. Nem is értem, hogy mi szerepe lehet ilyen alakkal. Lehet, hogy ezt a nyúlványt kellene lehajtani.
Alatta a váltó kétállású laprugója van a hornyolt hengeralakú körmöskerék felett. Ez oldalt van felfogatva. (4 óránál, meg 5 óránál). Eddigi tapasztalataim szerint ez a laprugó fogja le, (nem mint rugó, hanem alakja folytán mint fedőlemez) azt a kart, ami felkényszeríti a körmös hegert a körmös kerékhez.
Egyébként ahogy észrevettem ez az ilyen körmös állítóművek leggyengébb pontja. Nekem többször kiugrott már ez a kar a körmöshengerből olyankor is, amikor már a tokba tettem az órát. (Mutató, számlap le, fedőlemez le, igazítás)
Na mindegy nem életbe vágó.
Kösz a segítséget.
A Vimpelnek van még egy apró szépséghibája, hogy repedt a központi kő az alaplapon. (a perc tengelynél) Eljár még attól? foglalkozzak vele, vagy keressek egy másik ilyen típust? Egyébként csodszép szerkezet. Egész beleszerettem.
Üdv B