BAKTER424 Creative Commons License 2007.08.14 0 0 12095
Sziasztok!

Reggel újra meghajtottam a drágát, pár nap állás után, indult első rugásra, húzott is rendesen, ám amikor bemelegedett a motor, már mindenáron fulladni akart :( Egy darabig bírtam vele, de aztáb ő nyert és megállt :( Majd később a karbiból nem csak csöpögött hanem szó szerint tört ki a keverék mint egy gejzír :)
:(

Hiába állítok a karbin bármely csavaron a motor ugyanúgy viselkedik. Azt hiszem fizetéskor beruházok egy új karbira, annyival is előrébb leszek a felújítással :)

kettőtízes ahogy írta, utángyártott alkatrészeket nem szabad venni, amit vettem tavasszal benzincsap (olasz), hát az valami eszméletlen sz*r.van egy menetes akármi ami bemegy a tankba, rajta a benzinszűrővel, és ezen egy hollander (remélem jól írtam), de a menetes akármire hiába hajtom rá a hollander csavart izomból, akkor is kiereszti a beinzin, ráadásul meghúztam rendesen és még a menet is megszakadt, mintha nem is vas, hanem valamiféle gyenge aluminium lenne. Teflonszalaggal meg ipari ragasztóval valamit tudtam csökkenteni a felesleges benzináteresztő képességén, de ez csak egy ideiglenes megoldás, úgyhogy most vehetek egy új benzincsapot, ami remélhetőleg nem olasz gyártmány és remélhetőleg még jó is lesz...

BAKTER