István Gyuri Creative Commons License 2007.08.13 0 0 90

Rbatka: A Repülőnapon százezres nagyságrendben voltak nézők. Ha csak 40.000 ember veszi igénybe a vonatokat, akkor nem csak a költségek térültek volna meg, hanem még 9-szeres nyereség is lett volna.

Ez csak egy lehetséges terv!

Igen, a 40.000 fő tényleg lehetséges, ha erre a 6-részes anakonda Bz-re (óránként, egységes eloszlásban) kb. 3500-an fel tudnak szállni....

 

A költségeknél is szerintem erősen sántít a dolog. Arról nem beszélve, hogy az óránkénti BP-i IC/gyorsről egyszerre leszálló közel ezer utast szerinted hogyan lehetett volna elszállítani a helyből indulókkal együtt...

 

A tájékozatlanságod máshol is megnyílvánul:

 

Szertnék gratulálni a MÁV-START KFT.-nek, mert nem adta meg az 50%-os kedvezményt a kecskeméti repülőnapra. Így egyetlen egy mentesítő vonat sem volt! Gratulálok!

Nem tudom mi köze van a mentesítő vonatnak az alkalmi menettérti kedvezményhez, de egyébként is a tavalyi menetrendhez képest most óránként van vegyes-IC (ez már kb. 50%-os kapacitásbővítés), és a reggeli vonatok BP-ről még ráadásul a szokásosnál több, mint kétszer akkora szerelvénnyel közlekedtek. Mit kellett volna még ezen kívül tenni? Ennél több utast hogyan tudtál volna elszállítani? A Cegléd-Kecskemét szakaszon a hétvégi fonyódi vonattal, a helyi páratlan személyvonattal, esetleg egy-egy tehervonattal ez már a maximális kapacitást jelentette, csak nagyon sok félreállással lehetett volna még egy vonatot oda bepréselni... (első ránézésre közel 2 órás menetidővel a Nyugatiból).

 

Ahhoz pedig végképp nem tudom, hogy mi köze a startnak (nekem meg mi közöm a starthoz?!), hogy egy iparvágánykiágazásnál a pályavasút, a forgalom engedélyezi-e a keresztezést, félreállást stb.

Egyáltalán közforgalmú közlekedést le lehet-e bonyolítani az iparvágányon? (Én kétlem) Stb.stb.

Előzmény: Rbatka (87)