Kedves L.I.!
Nem tudhatom, mennyire értesz a motorhoz, ezért tettem fel az üzemanyag ellátással kapcsolatos kérdéseimet. Ezek szerint nem vagy már kezdő, így könnyebb a helyzeted. Ami viszont igen nagy figyelmet igényel, az a benzinszint beállítása. Ugyanis, ha magas, hiába jók a fúvókáid, hiába van jó helyen a részterhelés tű, a moci túl dús keveréket kap, amitől nyilván rendesen kormosodik a gyertya, és főleg alapjárat közeli fordulatszámon belefullad a benzinbe! :(
.....Viszont ha elveszem a gázt akkor ahogy leesik a fordulat szám abban a pillanatban a "kuplung" elkezdi "harapdálni" és ez olyan ütés szerüvé alakul át, (tehát hogy fogna de mégse, aztán egy kicsit még is)......
Na ez az a jelenség, ami a nem megfelelő nagyságú súrlódó felület(ek) következménye! Mindenképpen be kell a kuplung pofáidat csiszolgatni!
Az is megszívlelendő, amit Ricsi210 mondott. Nevezetesen: a kuplung rugók erősségének hiányosságai is felmerülhetnek. Csak ismételni tudom önmagam: a sok utángyártott szar alkatrész!!! :(((
Üdv: Tóni bácsi