Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.11 0 0 12043

Hello subaaa!

 

Sziszi barátom hsz-éhez még annyit fűznék hozzá, hogy a nagy füstölgés többek között a tökéletlen égés következménye is lehet. A doksitárunkban megtalálod, hogy kell a gyújtást pontosan beállítani!!!

 

Még egy dolog: azt írod, ha nagy gázt húzol, az olajbeöntő csavar furatán (semmi szükség rá!!!) kijön az olaj. Nos az is előfordulhat, hogy a hajtóműház és a forgattyúsház között nem oké a tömítés, ezért a motor átfúj a váltóba!!! Ennek logikus következménye, hogy szív is át a váltóból olajat, ami egyik magyarázata a rendellenes füstölésnek. Okvetlen ellenőrizd, hogy nem fogy-e a váltóból az olaj!!!

 

Ha nincs rendesen rajta a szívófedél a karbin, attól a motor nem szív falslevegőt, ellenben nem a szűrőn kersztül kiszámított szükséges mennyiségű levegő keveredik a benzinnel, ami szintén a tökéletlen égést eredményezi.

 

A szimeringek cseréje nem jár a motor szétbontásával, tehát az nem olyan nagy meló!

 

A kipuffodat okvetlen tedd rendbe!!! Takarítsd ki tökéletesen, és a tömítések is jók legyenek!!!

 

Tóni bácsi 

Előzmény: subaaa (12035)