OK. ez világos. egyetértek a leírtakkal...
a 3-4 évvel ezelőtti diagramm valóban nem mutatja a közeljövő várható forgalom növekedését/átrendeződését...
(vajon ilyen "forgalomterhelés/átrendeződés előrejelzés diagramot" mi a bánatért nem készítenek?
(vagy ha igen, miért nem teszik közzé??)
információ hiányában én nem tudok ezekről a várható változásokról (találgatni meg nem akarok), így csak azt látom, hogy egyes fullextrás szakaszok kihasználatlanok, míg nagyon sok olyan útvonal van, ahol kétségbeejtő a kapacitáshiány...
az új pálya a gazdaságélénkítési szerepével is egyetértek...
(csak ezt prioritásban meg kell előznie a túlterhelt/kapacitáshiányos szakaszok bővítésének/új nyomvonallal tehermentesítésének...)
az átrendeződéssel kapcsolatban:
- szerinted a sofőrök többsége figyeli ezeket az útátadásokat és útvonalat vált, vagy inkább az a jellemző, hogy a "régi, jólbevált" útvonalon megy, akkor is, ha már van sokkal jobb??