subaaa Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11998

SziSzi, nagyon köszi a válaszokat!

Így már érthetővé vált számomra, hogy mért könnyebb a pedálozás, miközben nyomvatartom a dekompresszort (egyébiránt a babetta szakkönyve is azt írja hogy azt a pedálozás kezdetekor célszerű nyomvatartani)

A Szívótorok alatti kis lyukon ömlik a benya, az szerény "szaktudásom" szerint is magas benzinszintre utal, viszont ahoz már nem értek, hogy a magas benzinszint miatt lehetséges az, hogy csak időközönként pöffent egyet a motor??  Szal az lehet, hogy túl sok a benzin, s a motor belefullad a benzinbe, amiatt nem indul be?

Ilyen kínkeserves első beindítás még soha nem volt. Amikor 5 évvel ezelőtt faterral elővettük a babszit, apám kipucolta a karbit, már ment is első pedálozásra, repesztettem vele az utcában. Lassan már úgy érzem, hogy a fizika törvényeinek mond ellent ez a motor. Benzin van, szikra van, a hengerből megfelelő erősségű szívóerő érkezik a könyökcsövön keresztül a karbihoz. Ezerféle benzinszint kivolt már próbálva. Bíztató jel, hogy néha néha 1 másodpercre beindul, pöfékel egyetkettőt, és utána természetesen leáll (mért is indulna be??), de én már ezt lassan lassan feladom, minden tőlem telhetőt megpróbáltam. A Gyertya mellett sem szelel, jól zár a gyertyának a tömítése. Utolsó vékony ág, amibe még lehet kapaszkodni, egy más fajta gyertya. Ami most benne van, egy Brisk N17C, ahogy a nagy könyvben meg van írva. Már csak szegény szomszédaimat sajnálom, mert olyan benzinillat van a kertben, minttha 1 benzinkút mellett laknának. :D

Mégegyszer köszi a segítőkész válaszaidat!

Jóccakát

Előzmény: -Sziszi- (11993)