subaaa Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11987

Nekem már egy egész babetta karburátorgyűjteményem van itthon, azzal fogom díszíteni a kerítést, annyi van már. Ma is egész napos szerelés volt. A Gyújtást állítgattam. Beállítottam hogy akkor legyen a szikra amikor a henger kb. a 3/4-edénél van. S lám, most beindult a moci 3 másodpercre, ami iszonyatos nagy rekordnak számít nálam :D De megin az van, mint pár hete, hogy ha folyamatosan pedálozok akkor kb 4-5 másodpercenként ugrik egyet a pedál, s hallani ahogy berobban egy adag benzin a hengerben. Ugyanitt tartottam pár hete, csak akkor ritkábban ugrott meg a pedál. Olyan a jellege a dolognak, mintha alacsony lenne a benzinszint. Viszont az meg nemigen lehet, merthogy a karbiból ömlik a benzin, a szívótorok alatti kis lyukon. Apropó, az a lyuk egyáltalán minek van ott, mi célt szolgál?

Kettes kérdés: Melyik az alapjárati, és melyik a főfúvóka? Van egy nagy sárgaréz csavar, ami 2-3 centi hosszú, és van egy borsónyi nagyságú csavarocska. Melyik melyik? :D

Hármas kérdés: Hogyan működik a dekompresszor a 207-esen? Minek a segítségével állítja le a motort? A szikrát szünteti meg, vagy a benzin útját zárja el, vagy hogyan műxik??

Válaszaitokat előre is köszönöm, s gondoljatok arra, hogy ti is voltatok egyszer olyan kezdők mint én :D