BAKTER424 Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11954
Sziasztok!

Tegnap megérkezett az új tank, végre :) Rohantam is vele haza, hogy végre összerakhassam, szerelgetek egy jódarabig majd eljött az ideje az indításnak.
Hát mit mondjak, jött a meglepetés, bár ugyan nagynehezen beindult, de amint elengedtem a gázkart le is fulladt :( Ugyanez volt a helyzet ha túl sok gázt adtam neki, amikor meg sikerült eltalálni az aranyközéputat, akkor meg furcsa durranó hangot adott ki. Mintha egymás után lufikat durrogtatnának :) Nem tudtam mi a baj, először arra gyanakodtam, hogy rossz a benzinellátás, megnéztem, a csapból jött rendesen, a karbin meg hiába állítottam bármit is, az eredmény nem változott. Aztán jött az isteni szikra, mondván nézzük át jobban a hengert, és rögtön meg is lett a hiba oka. Sikerült rosszul összeraknom, el volt csúszva a tömítés (az a hosszúkás, henger szerű gumidarab), és a hengerfej nem illeszkedett tökéletesen a helyére. Miután ezt orvosoltam, rögtön meg is javult, egy kis alapjárat állítgatás után már tudtam is menni vele. Ill tudtam volna, ment nagyon szépen, aztán egyszer csak leállt. Benzint kap, alapjárat jó, húzott is ahogy kell, aztán leállt és se kép se hang. Kiszedtem a gyertyát, megnéztem, vastagon kormos volt, megtisztítottam, utána jó volt, egy darabig. Később ugyanez a hiba lépett fel, a gyertya. Kb 4 hónapja tettem bele. Brisk N17C vagy mi a típusa. Növeltem a hézagot rajta, megint megpucoltam, egyelőre jónak tűnik, ma mentem vele vagy 10km-t, hibátlanul, ám szeretném ezt a gyertyát valami jobb típusra lecserélni, esetleg tudnátok valamit ajánlani helyette?

A másik probléma meg a karbi. A szivató előtti műanyag dekniből csöpög a benzin ha a csap nyitva van. A keverékállító csavar teljesen be van csavarva vagy ki mindegy neki, akkor is csöpög. Esetleg nincs valami használható tipp hogy mi a lehet a probléma, és hogy lehet orvosolni?

A jólmultkorában kérdeztem, hogy tanksapkához tömítésnek valamit tudtok-e javasolni, arra a válasz az volt hogy egy új tanksapka. Ennél találtam egy kicsit költséghatékonyabb megoldást is. Öreganyám rotyogós kávéfőzőjéből a gumigyűrű mérete pont akkora volt mint a tanksapka tömítésének mérete, annál kb 2x vastagabb, ráraktam azt, tökéletesen bevállt :)