Rbatka Creative Commons License 2007.08.07 0 0 65
Nem tudom mennyire élethű Rőfi Ákos Alföld pályacsomagja az MSTS-hez, de nekem 40-nel kellett mennem, hogy betartsam azt a gyenge menetrendet a Kecskemét-Lakitelek viszonylaton. Az a szomorú, hogy nem is próbálkoznak rövidíteni a 44 perces menetidőt.
Az biztos, hogy Alsóúrrétre Kecskemét felől elég 0, felé 1, Kisfáiban Km. felől 1, felé 0, Nyárlőrinci szőlők, Nyárlőrinc, Nyárjas, Szikra mindig 0. Világoshegyre is elég lenne a 0 perc tartózkodás, ha magasabb lenne a peron, de így nehéz felmászni. Nyárlőrinc alsó, és Árpádszállás természetesen 1-1 perc. Ezzel már alapból rövidülhet 3-5 perccel a menetidő, és gyorsabb lesz, mint a busz.

A Szolnok-Lakitelek vonalon Piroska 0, Tószeg 1, Tiszavárkony 0, Jenő 1, Vezseny 1, Tiszakécske 1, Kerekdomb 1. Újbög és Óbög megállóhely lehetne olyan mint Alsóúrrét Kisfái, tehát Szolnok felé Óbögön van az 1 perc.