Srácok!!!!
A személyes problémákat úgyérzem nem itt kellene elintézni!!!!!
Akkor jöhet a "szuperszónikus" csodaproblémám :(:(((((
A motorról bővebben!!!!!! Mivel a konkurenciába tartozó Puch-maxi-ról van szó, remélem segítetek, mert a puch topik halott :( Amúgy 50ccm-es a motor, és öregapám vette kőkemény 20ezerért!!! Hát mondom királyak vagytok!!! Azóta sem látták azt a fickót akitől vették itt a "bolha" piacon........Úgy a fejébe húznám, hogy csuda!!!!!!!
Ezért kérek segítséget!!!!
A motorblokkból 2 vezeték jön ki! Ha külön-külön letestelen őket, akkor generál áramot! Nem valami erőset, mert épp hogy bizsergeti a kezem, de azért műszerrel is megmértem, és valóban vannak mérhető értékek!!!! Ha összeértetem a kettőt, akkor leáll a motor!!!!
Teljesen átnéztem az egész vezetékelést, és mindent rendben találtam, mármint a motorblokkból jövő egyik vezeték, és egy testelés megy az első világításhoz!!!
Oké, alapjáraton NORMÁLISAN működik a világítás 12V21W-os izzóval, és gyönyörű csendes az alapjárat!!! Viszont amikor gázthúzok a motor dadog, és a benne lévő izzó kiég!!!!
Leszedtem a lendkerék burkolatát, és nagyon újnak látszott!!! De arra is gondoltam, hogy a kondenzátor nem tud elég áramot nemtudommicsinálni, vagy a tekercsek a rosszak!!!! Nemtudom, de mindennek szép új színe van!
Ezenkívül, ha hideg a motor dadog, és pörgetni kell hogy ne álljon le!!!! A dadogás olyan, mintha megnyomnám a leállítógombot!
U.I.: Kedves Tónibácsi: az öregek nem feledékenyek, mert akkor sem tudtunk semmilyen megoldást, mert nem válaszolt senkisem a kérdésemre rajtad kívül :))))), most legalább válaszoltak páran!