Petyulinko Creative Commons License 2007.08.03 0 0 11896

Srácok!!!!

 

A személyes problémákat úgyérzem nem itt kellene elintézni!!!!!

 

Akkor jöhet a "szuperszónikus" csodaproblémám :(:(((((

 

A motorról bővebben!!!!!!  Mivel a konkurenciába tartozó Puch-maxi-ról van szó, remélem segítetek, mert a puch topik halott  :( Amúgy 50ccm-es a motor, és öregapám vette kőkemény 20ezerért!!! Hát mondom királyak vagytok!!! Azóta sem látták azt a fickót akitől vették itt a "bolha" piacon........Úgy a fejébe húznám, hogy csuda!!!!!!!

 

Ezért kérek segítséget!!!!

 

 

A motorblokkból 2 vezeték jön ki! Ha külön-külön letestelen őket, akkor generál áramot! Nem valami erőset, mert épp hogy bizsergeti a kezem, de azért műszerrel is megmértem, és valóban vannak mérhető értékek!!!! Ha összeértetem a kettőt, akkor leáll a motor!!!!

 

Teljesen átnéztem az egész vezetékelést, és mindent rendben találtam, mármint a motorblokkból jövő egyik vezeték, és egy testelés megy az első világításhoz!!!

 

 

Oké, alapjáraton NORMÁLISAN működik a világítás 12V21W-os izzóval, és gyönyörű csendes az alapjárat!!!  Viszont amikor gázthúzok a motor dadog, és a benne lévő izzó kiég!!!! 

 

 

Leszedtem a lendkerék burkolatát, és nagyon újnak látszott!!! De arra is gondoltam, hogy a kondenzátor nem tud elég áramot nemtudommicsinálni, vagy a tekercsek a rosszak!!!! Nemtudom, de mindennek szép új színe van!

 

 

 

Ezenkívül, ha hideg a motor dadog, és pörgetni kell hogy ne álljon le!!!! A dadogás olyan, mintha megnyomnám a leállítógombot!

 

 

 

 

 

U.I.: Kedves Tónibácsi: az öregek nem feledékenyek, mert akkor sem tudtunk semmilyen megoldást, mert nem válaszolt senkisem a kérdésemre rajtad kívül  :))))), most legalább válaszoltak páran!