Ejnye Watchman!
Már megint huncutkodáson kell rajtacsípjelek?
De hiszen épp most július 31-én koppintottam az orrodra, hogy nem tudsz olvasni, a belinkelt hivatkozásaid ellenkezőjét mondják, mint amit te. (http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=69806951&t=9027376)
Előtte meg becsületes történészekre (L. Nagy Zsuzsa) hivatkoztál, hogy becstelen nézeteket támasszál alá. Ja, és szerinted ugye Sz. Farkas Jenő, a mumus, akiről Horváth Róbert alapján terjesztetted a magyar értelmiség megrontását. Ezzel is becsődöltél, emlékszel?
Hát milyen dolog ez?
Azt mondod, szerinted A állítás igaz, lásd XY-nál, aztán ha valaki megnézi, hogy mit mond XY, akko azt találja, hogy az illető éppen hogy cáfolja az A kijelentést. Ez most saját módszer, vagy ebben is ideáljaidat, Evolát, Guénont és László Andrást követed?
Legújabb trükköd a következő:
Idézed és írod:
>>"A II. világháborúban a nácik a Bécsben lefoglalt szabadkőműves irattárat Julius Evolara bízták, de a bombázások miatt ezt nem sokáig tudta tanulmányozni."
Valóban. "A szabadkőművesség és a forradalmak intellektuális előkészítése", valamint a "A Spanyol forradalom titkos történetéről" tartalmaz néhány érdekes dolgot:<<
Ha valaki veszi a fáradságot, hogy a fentiekben megnevezett förmedvényeket áttekintse:
http://www.geocities.com/pannon_front/29/Mas4.htm
http://www.geocities.com/pannon_front/31/09Evola6.htm
akkor láthatja, hogy semmi, de semmi a bécsi szabadkőműves irattárból származó anyag nincsen benne. Mindkettő bevallott kompiláció, az egyik de Poncins, a másik Bernard Fay alapján.
Vagy az egész csak arra kell, hogy Evola mester magvas gondolatait terjesszed? Tudod mit, segítek. Íme néhány idézet, amellyel méltán lehet tiszteletbeli tag László Andrásék Haynau Baráti Körének. (Lásd: http://www.es.hu/old/0130/feuilleton.htm)
"A világfelforgatás titkos erői összhangban működtek a régi Spanyolország maradványaink felszámolásában, és a tapasztalt szem az eseményekben könnyen felismeri kedvelt taktikájuk jeleit."
(http://www.geocities.com/pannon_front/29/Mas4.htm)
"Hogy szabadkőművességnek a francia forradalomban játszott szerepét megértsük, abban az értelemben kell kiterjesztenünk a társadalmi „mikrobák” képét, hogy megállapítsuk: ahhoz, hogy egy szervezet felbomoljon, vagy bomlása felgyorsuljon, három tényezőre van szükség. A szervezet bizonyos részeiben szükség van egy általános kedvező feltételre (prediszpozícióra); szükség van továbbá arra, hogy a válaszadásra képes erők érintetlenek legyenek; végül szükség van a mikroba aktív akciójára, amely a bomlás felé tartó elemeknek kijelöli a kívánt irányt.
... a francia forradalom mint a nép lázadása, mint – az „elkerülhetetlen túlkapások” ellenére – „az emberi jogok nemes követelése”, és így tovább, hazugságok, amelyeket csak tapasztalatlan és gyanútlan fiataloknak lehet bemesélni.
...
A valódi ágensek olyan kisebbséget alkottak, amely felhasználta az intellektuális és ideológiai eszközöket, és amely befogadta és elterjesztette a forradalmat előkészítő felforgató tevékenységet.
...
Jegyezzük meg végül: Fay – egyébként nagyon érdekes – könyvének hiányossága, hogy teljesen elhanyagol egy fontos problémát: a szabadkőművesség és a zsidóság közötti viszonyt."
(http://www.geocities.com/pannon_front/31/09Evola6.htm)
"Természetesen minden antiszemitizmus alapja a sémi szellem és az árja szellem közötti ellentét.
...
Össze kellene továbbá kapcsolnunk ezeket az eszméket azzal, amit legújabban – noha gyakran súlyos tévedésekkel terhelve – egy nordikus előtti (mi azt mondanánk: hyperboreus), egységes, primordiális civilizációról, mint a különböző újabb indogermán civilizációk eredeti gyökeréről Wirth kísérelt meg kialakítani.
...
Az árja szimbólum szoláris. Ezen azt a tisztaságot kell értenünk, amely erő, és azt az erőt, amely tisztaság; a sugárzó természetet, amelynek – megismételjük – fénye önmagában van. Ez ellentétben áll a lunáris (női) szimbólummal, amely annyiban fényes, amenynyiben visszatükrözi és elnyeli a rajta kívül eső centrumból kibocsátott fényt. Végül, ami a megfelelő etikai princípiumokat illeti, egyrészt a szabadság és a személyiség, másrészt a hűség és a becsület princípiumai jellegzetesen árják.
...
Mi jellemzi általában a sémi civilizációk spiritualitását? A spiritualitás és a férfiasság árja szintézisének lerombolása.
...
De a centrum, amelyből a felbomlás kovásza mindenekfelett szétsugárzott – úgy tűnik – a Földközi-tenger keleti medencéjében élő sémi népek csoportja, végül pedig a zsidó nép volt.
...
E háttér ismeretében megvizsgálhatjuk, hogy mire redukálódnak az antiszemiták érvei. Azonnal mondjuk meg, hogy nincs közöttük szinte senki sem, aki képes lenne felemelkedni ezekig a horizontokig. Az egyetlen talán Alfred Rosenberg...
Ahol meggyengül az isteni heroikus, diadalmas, férfias felfogása, és a szellemmel szemben egy szolgai, elszemélytelenítő, korcs módon misztikus és messianisztikus magatartás pathosát magasztalják, ott visszatér a sémiség, az árjaellenesség eredeti ereje.
...
Sémi ennek az antihierarchikus eszmének minden következménye, egészen a marxizmus és a kommunizmus formájában megjelenő modern megtestesüléséig. Végül sémi a homályos és szüntelen nyüzsgésnek, a benső fertőzésnek és a váratlan felfordulásnak az a föld alatti szelleme, amelynek révén – az ókoriak szerint – Typhón-Seth, a mitikus kígyó, az egyiptomi Napisten ellensége lett volna a zsidók atyja.
...
A sémiség így végül annak az „alvilági” elemnek válik a szinonimájává, amelyet minden nagy civilizáció – legrégebbi királyi korszakában még a zsidó civilizáció is – leigázott, amikor magát a káosszal szemben kozmoszként valósította meg."
(http://www.geocities.com/pannon_front/34/08evola.htm)
Esküszöm, ha ezeket a fenti "gondolatokat" kibocsájtó >>társadalmi „mikrobák”<< nem vezettek volna már egyszer tragikus kataklizmához és ha nem terjesztenék e veszélyes zagyvaságokat oly militánsan, akkor csak nagyokat röhögnék rajta.
Így a röhögés mellett - amit azért ajánlok minden józan gondolkodású olvasó társamnak - mindig ott van gondolataim mélyén az aggodalom, hogy vannak akik komolyan vehetik ezeket a baromságokat.
Röhögni vágyók számára egy összeállítás Evola interneten elérhető munkásságából:
http://www.tradicio.org/evola/index.html