tiger1342 Creative Commons License 2007.07.24 0 0 11825
Kedves Márkatársak!
Hétvégén nekiveselkedtem, hogy kicseréljem az indítópofákat a babin, de nem sikerült. :( A feltett képek alapján felcsavaroztam a kuplung-deknit fordítva, meg is húztam a csavarokat, de a pofa meg se moccant! (Picit el is görbült a dekni). Azt hiszem fogok csinálni egy célszerszámot a dologra, egy kis barkácsolást megér nekem a főtengő sértetlensége... Később egy másik kérdés is felmerült bennem: hogyan kell visszarakni a kuplung-pofát (ha majd egyszer sikerül nagy nehezen leszedni...:D) Sajnálattal tapasztaltam viszont, hogy a kuplung-pofán belülről egy vékony kis olaj-réteg található! (nem csoda, hogy nem tud indítani a szerkezet) Tehát elég sürgős lett a csapágy- és szimmering-csere! Kicsit szétnéztem pl. az SKF honlapján, de a keresés pl 6004-es csapágyra tizenhány variációt ajánlott... Tud valaki ajánlani egy "arany középutat" csapágy ügyben? (Nem túl drága, de kielégítő minőségű kellene.) Hubermotoron 600 valahány pénzt kérnek érte és SK, tehát szlovák csapágy. (Akkor érdemes otthon megvennem...) Ha jól tudom, szimmeringet is érdemes csapágyboltban megvenni. Gondolom a rezsós módszer itt is működik, azaz a csapágyfészkek melegítése után szépen be kell menniük... Nincs kedve valakinek egy szép fotó-sorozatot készíteni babi csapágy-cseréről?:DDD (Vagy nézzek szét a neten?:D)
Bocsi, ha kicsit hosszú voltam, de amint látom nem nagyon pörög a topik mostanság...
Üdv! t