Törölt nick Creative Commons License 2007.07.24 0 0 topiknyitó

Tudom, hogy manapság divat zsigerből utálni a T csoportot.

Tudom, hogy mint minden szolgáltatónak, vannak hibáik.

Nem mondom, hogy néha egyes lépéseik hatására nem nyílt ki a zsebemben a bicska.

 

DE!

 

Kipóbáltam más szolgáltatókat mobil, net kábeltévé és vezetékes terén. Aztán mindig rájöttem, hogy a hibái ellenére még mindig a T csoport a legügyfélközpontúbb, még mindig a T csoport, mely a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtja mindegyik területen. És hosszú távon az a párszáz Ft különbség megéri azt, hogy mindig azt kapom, amit megrendeltem, megéri a nyugalmat, mert nem hagy cserben a szolgáltatásuk.

 

Szerintem nagyon jól tudják, hogy miről beszélek azok, akik átmentek egy ócsó szolgáltatóhoz, ahol sokszor köszönőviszonyban sem volt a szolgáltatás azzal amit megrendelt az ember, ahol havonta lehetett idegeskedni valami miatt, állandó volt a számlázási probléma és ha gond volt akkor az ügyfélszolgálat sz@rt a problémájára.