Bár nem engem kérdeztél, de elmondom a meglátásom. Esetleg mégiscsak jól jön majd máskor vagy másoknak.
amit én úgy értelmeztem, hogy könyvelt küldemény -registered -, de mint kiderült nem...Ez volt az első hiba. Nem kell sietni a fizetéssel, van rá idő. A szállítást mindkét fél számára egyértelműen kell tisztázni! Bizonyára nyelvi vagy egyéb okok miatt roszul értelmezted amit írt. Sajnálatos.
a paypal oldalra irányított, ott elindítottam a folyamatot, erre viszont nem válaszolt semmitEzt a panaszbejelentést (claim) a vásárlást követő 45 napon belül kell megindítani, ha szükséges! Mennyit vártál, mikor indítottad el a claimet? Furcsa, hogy nem kaptál rá semmiféle választ néhány napon belül. Ezt nem értem. A PayPal végzi a dolgát, s kifizeti a károd 500 Euróig. Azután majd behajtja az eladón, az már az ő gondja. Persze a kártérítéshez a claim indításakor meg kell adni szép sorban minden szükséges adatot! Vajon megcsináltad végig a lépéseket? Vissza tudod követni a történteket, ott van minden a gépeden.
Ki milyen régi motoros, nem érdekes. Ilyen értelemben egyenrangú vagy az eladóval.
azt kellen bebizonyitanom, hogy nem érkezett meg. Ezt hogyan?Az előbb leírt lépésekkel igazolod a fizetés megtörténtét. A claim során előbb be kell írnod a panaszod, hogy nem kaptad meg a kifizetett árut. Majd automatikusan kéri a rendszer az átutalás banki adatait. Ha végig csináltad, bizonyára láttad, mit küldöl el. Gyanítom, itt is porszem került a rendszerbe. :(
a bankkártya reklamációban visszakaptam a pénztEzt a lépést egyáltalán nem kellett volna megtenned! Megértem, hogy mielőbb látni szeretted volna legalább a pénzed, de a claimet már elindítottad, s ha helyesen csináltad, akkor onnan jött volna vissza az utalás. De ha már visszakaptad a pénzt a banktól, akkor le kellett volna zárnod a claimet, s ezzel az ügynek vége lett volna.
Ne vedd zokon, a leírtakat! Végigjártál egy iskolát. Legközelebb már körültekintőbb leszel.