Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 11800

Tapasztalatból mondom, hogy sokat számít ha minél kevesebb átfolyást akadályozó dolog van a rendszerben! A tankban levő gyári szűrő mellé NEM kell semmilyen kiegészítő szűrés sztem. Ha mégis ragaszkodsz a külső (látható és tisztítható) szűrő megoldáshoz, akkor a tankban levőt és minden mást távolíts el.

A tankban levő aktuális benzinszint és a karburátor benzinszintje nagyon közel van egymáshoz még fél tank esetén is! Kicsi tehát az ejtése.

 

Amúgy ha megindul a mocid a benzin kifogyásakor, akkor túl MAGAS a benzinszinted.

Ha szívató nélkül is beindul, akkor tuti! Próbáld ki!

 

A másik dolog, ami még szóba jöhet - pont ma okozott kellemetlen pillanatokat nekem is..

Menet közben, egy - két kihagyogatás után leállt a mocim.

Berúgásra mindíg beindult utánna, de a gázra nem vette fel a fordulatot és rövid idő múlva ismét leállt.

Gyertya ki, és megdöbbenésemre iszonyatos olajos volt, csöpögött róla, még a menetről is.A benzin keveréket mindíg nagyon gondosan csinálom, tehát a túladagolás kizárható.

Viszont a tankban csak kb. 1/2 - 1 liter benzin volt összesen és ebből arra következtetek, hogy valamiért az olaj leülepedhetett az aljára.

Gyertya pucolás után visszatért belé az élet, de hazáig ahol lehetett húzattam, mert többször éreztem, hogy hajlamos bólintgatni a motor.

Itthon aztán egy 2-3 dl tiszta benzint öntöttem bele és összeráztam az aljával, majd kapott két liter normál keveréket és most jó :)

 

Előzmény: Babetta72 (11799)