tiger1342 Creative Commons License 2007.07.16 0 0 11786
Mekkora "fűnyíró-fíling"!:D Ez teccik:DD
-----------------------------------
Más: hétvégén megbütyköltem a "Jawaha"-t, belőttem az alapjáratot is a Babetta-feeling alapján, és most szépen ketyereg. DE: nehezen indul! Benzincsap-csere és karbi-felújítás után (tűszelep, súbertű és tömítés-csere) benzinügyileg tiszta a rendszer. Kapott új gyertyakábelt, pipát és príma cseh gyetyát is (Brisk NR17C - ez állítólag abban különbözik a sima N-estől, hogy árnyékolt...???) A rendszer összerakása után fél fordulat után röffent, de utána gyorsan le is állt. Bemelegítés után alapjárat beállítás, aztán próba indítások. Itt jön egy pár kérdés:
- Ki hogyan szokta indítani a babiját? (Csap kinyitás után mennyit vár, hányadszorra indul, stb.)
- A pedálnal mekkora ellenállásának kell lennie a motor felől? (Eddig csak sztenderre állítva, teljes súlyommal rálépve sikerült indítani, ha nem állok rá, csak darál, de nem indít! Tehát csak nagyobb fordulatú indításra hajlandó beröffenni! (Indítópofák voltak cserélve kb 1000 km-el ezelőtt, de lehet érdemes velük foglalkozni, mivel a gyorsulás még egy picit darabos - mintha nem lennének rendesen bekopva) Hozzá kell tennem, hogy igen kopott a henger és a kipufogó is kifúj. Arra gondoltam, hogy a kifújás miatt nem érvényesül rendes szívóhatás a hengerben és emiatt a szegény keverék miatt indul nehezen.
Elnézést, ha valahol hülyeséget írtam.
Üdv!

t
Előzmény: Törölt nick (11778)