Persze, ott meg is kell ezeket építeni, mindenképpen. Ez fontosabb is, mint a belvárosi vasút...
bakker, akkor tulk. egyetértünk... :-)
Ha az 1. esetben a torlódásban 1 óra 10 percet, a második esetben 10 percet töltesz el, akkor mindegy.
akkor valóban mindegy.
csakhogy nem ez történik. lásd. M4 vecsés/üllő szakasz...
ott hosszú kmes sorok voltak, mert vecsésen a gyáli elágazásnál lévő lámpának kicsi volt az áteresztése...
most nincs lámpa, nincs torlódás... (a gyorsforgalmi meg elég jól tudja nyelni a forgalmat)
ill. sajna van torlódás: kifelé.
mert valamelyik agyamentbarom lámpás csp. szintbeni keresztezést csinált az M4 gyömrői csp.-jánál... különszintű helyett...
Meg a torlódás a legtöbb úton már most is a városhatáron TÚL kezdődik, és ez 10 év múlva minden bevezető útra igaz lesz.
valóban így van. de miért?
mert a városhatárban van egy lámpa, ami óránként 1000 autót enged át. pedig 1500 akar bejönni.
na ebbő lesz a torlódás...