Törölt nick Creative Commons License 2007.07.07 0 0 5182

Persze, ott meg is kell ezeket építeni, mindenképpen. Ez fontosabb is, mint a belvárosi vasút...

 

bakker, akkor tulk. egyetértünk... :-)

 

Ha az 1. esetben a torlódásban 1 óra 10 percet, a második esetben 10 percet töltesz el, akkor mindegy.

 

akkor valóban mindegy.

 

csakhogy nem ez történik. lásd. M4 vecsés/üllő szakasz...

ott hosszú kmes sorok voltak, mert vecsésen a gyáli elágazásnál lévő lámpának kicsi volt az áteresztése...

most nincs lámpa, nincs torlódás... (a gyorsforgalmi meg elég jól tudja nyelni a forgalmat)

 

ill. sajna van torlódás: kifelé.

mert valamelyik agyamentbarom lámpás csp. szintbeni keresztezést csinált az M4 gyömrői csp.-jánál... különszintű helyett...

 

 

Meg a torlódás a legtöbb úton már most is a városhatáron TÚL kezdődik, és ez 10 év múlva minden bevezető útra igaz lesz.

valóban így van. de miért?

mert a városhatárban van egy lámpa, ami óránként 1000 autót enged át. pedig 1500 akar bejönni.

na ebbő lesz a torlódás...

Előzmény: attus germanicus (5174)