attus germanicus Creative Commons License 2007.07.07 0 0 5174
>de van. a hungárián kívül mindenképp...
Persze, ott meg is kell ezeket építeni, mindenképpen. Ez fontosabb is, mint a belvárosi vasút, mert nagyobb mértékben tudja tehermentesíteni a belvárost, ha a nem oda igyekvő autósok el tudják kerülni.

>és megint a belvárost kevered ide. értsd már meg, hogy a hungárián KÍVÜL is csak a cammogás megy, a qrva nagy pusztában is...
Persze, a belváros felé haladó forgalom cammog ott. Erről beszélek folyamatosan, csak mintha el sem olvasnád... Dugul az M1-M7 Budaörsnél, de hiába lenne még kétszer ennyi sáv (szintbeli kereszteződés már most sincs), akkor is dugulna, mert nincs hová menni róla.

>de nem mindegy, hogy a városhatártól a torlódásig 10perec, vagy 1óra10perec alatt jutsz el...
Ha az 1. esetben a torlódásban 1 óra 10 percet, a második esetben 10 percet töltesz el, akkor mindegy. Meg a torlódás a legtöbb úton már most is a városhatáron TÚL kezdődik, és ez 10 év múlva minden bevezető útra igaz lesz.

>kifelé meg ugye eleve nincs torlódás
Mondjuk ez sem igaz, de tény, hogy kiemelkedően fontos szempontja a tervezésnek. Annak az időnek, amit reggel lehet nyerni a vasúttal a közúthoz képest, egy részét vissza kell adni délután, amikor a vasút már lassabb. Ezért kiemelkedően fontos, hogy a vasút délután is kiváló minőséget adjon, hogy ez a veszteség csökkenjen.
Előzmény: Törölt nick (5170)