Vasút a hobbim, út a szakmám!
húú, meglehetősen skizofrén helyzet lehet... :-))
Vagy megoldás lenne egy a villamos pálya felett haladó 2×2 sávos pálya, amelyről rámpák vezetnének az alsó útra...
www.m0-hu:
Az 1960-70-es években a fővárosba sugárirányban befutó autópályákat – az eredeti gondolattól eltérően – a Hungária körút vonalában egy városi magasvezetésű autópályával kívánták összefogni. Majd a 70-es évek közepén ezt a koncepciót elvetve ismét a főváros külső térségében, illetve határában vezetett autópálya kiépítésének a gondolata fogalmazódott meg.
A naponta huzamosabb ideig tartózkodóknak a biztonságos parkolórendszerek megépítését kellene szorgalmazni a városhatárokon, ahonnal BKV használatával vennék nyakukba a várost!
kb. én is ezt mondom.
de miért a városhatárban? nem inkább metróállomás vagy vasútállomás mellett?
az eszközváltásban jelenleg a következő problémákat látom:
- nincs megfelelő kapacitású P+R parkoló
- ami lehetőleg őrzött, beléptető kapus (mint a plázaparkolóházakban)
(koszos, dzsipszilepte állomáson ki hagyja szívesen az autóját?)
- ami lehetőleg bkv bérlettel használható
- a tarifarencer nem túl igazságos: külön bkv, külön máv bérlet...
A közighatáron bévüli vasútvonal szakaszra jó lenne, ha nem kellene vonatbérletet venni, hanem bkv bérlettel használhatnám...
(úgy tudom a bksz erre nem terjed ki: http://www.bkv.hu/jegyek/index.html)
2ségtelen nem 2fillérbe kerülnének a fentiek, de az biztos, hogy az Aligút árának töredékébe...
és nekem ennyi is bőven elég lenne...