Törölt nick Creative Commons License 2007.07.05 0 0 11
Szia Reaxol!


Anyiban javítanálak csak ki - az ügyfelesek védelmében! -, hogy jelen esteben nem a szokványos ügyfelesekről van szó. Épp ez a baj! Ők lennének ugyanis az "elbaszott ügyek minisztériuma" alapján a "mindentudó ügyfélközpont" - akiket persze NEM én kerestem meg eredetileg, hanem a kérdéseim, kéréseim "bonyolultsága" miatt (vagy az Isten tudja miért!) hozzájuk fotottak egyre inkább a CCIS-hez (T-Com ÜSZ) benyújtott leveleim.


Addig ugyanis, amíg lehetett arra alapozni, hogy "jo szándékúak, de korlátosak a lehetőségeik" én Zsuppánnéval és csapatával is ugyanolyan alapállásban próbáltam dűlőre jutni, mint az ÜSZ-os kollégákkal: ti. alapvetően megvédeni őket és segíteni.

Aztán elkezdődött - ahogy én értelmeztem - az a szitu, amikor elolvasod a levelüket, elolvasod 2-3-4x is és csak az jön le: ezek egész egyszerűen hülyének néznek:
- nem a kérdésre válaszol,
- nem a tényeknek megfelleően válaszol,
- olyan leveleire hivatkozik, amelyekben az adott témáról a megfelelő adekvátsággal nem volt szó,
- elkezd hivatklozás nékül válaszolgatni és összeollózni több ügyet egy válaszában, és a végén amikor "belső ügyekről nem adunk ki tájékoztatást" jellegű pofátlansággal találod szembe magad, komolyan nem tudod: mi a túróra is értette


Én az ügyfeleseket sőt azok "szakmai irányítóit" (magyarul csopvez.) minden esetben alapvetően védtem és védem - az Isnten látja a lelkem, de főleg a hangfelvételek tanúsíthatják ez igazán.

Ellenben nem egyszer emeltem szót - egyebek között ép az ügyfelesekért, de hazudnék, ha nem lenne ebből hazsna az ügyfeleknek is - azért, mert az ügyfelesek elég silány és elég tendenciózus félinformációkat kaptak, kakapnak. ÉS ha nem akar az állásával játszani egy ügyfeles, akkor a direktívákól eltérően nem fog nyilatkozni.

Eklatáns példa (volt), hogy az ügyefeleseknek a Favorit (!) csomag elindulásától azt a direktívát adták ki, hogy az CSAK az UPC irányába ingyenes az akkor még Magyar Telekom írányoktól eltérő (helyi vagy MT területen végződtetett hívások) irány(a) esetében. Ehhez képest az első majd' egy évben a "betelepült, kivéve Invitel betelepült" ÁSZF szöveg szerint (hellyel közzel) az ÖSSZES nem Invitel, de T-Com területen végződő (betelepült) számra igaz volt a kedvezmény.

Amikor visszakérdeztem, hogy az UPC önmagában hol jön ki az ÁSZF-ből, azt a választ kaptam, hogy "mit akarok, a MT irőnyokban ingyenes" - csakhogy én nem ezt kérdeztem.


Később - eléggé vittaható keretek között!- kikerültz Inviteles rész az ÁSZF-ből és akkor jött be a hazsnálatba a MT irány, az Egyéb1 és Egyéb2 irány, ahol MT irány volt minden ami az Egyéb1 vagy Egyéb2-ben nem szerepelt. Az Egyéb1 pedig (majdnem) szó szerint azt tartalmazta, hogy "[..] PanTel számok, kivéve a MT területen található PanTel számok"

Na és erre Zsuppánné egy kifogás kapcsán képes volt leírni (és azóta sem vonta vissza,pedig jeleztem neki!), hogy "Egyéb1 [..] PanTel számok" - így, lecsapva a kivételt!


Most erre írjam azt (neki és itt), hogy tisztában van e hölgy és csapata a "dolog és dolog", "kifejezés és kifejezés" közti lényeges különbségekkel és szakszerűen látja el munkáját? És ez csak az egyik kiragadott péda!



Szóval, kedves Reaxol kolléga ;-) az ügyfeleseket Te is csak kedvesen, óvatosan és tapintatosan kezeld, mert ők is csak emberek és ráadásul nagyon sarokba szorított emberek, ha érted!


Üdvözöl tisztelettel:
Maus Robi



Előzmény: Törölt nick (7)