subaaa Creative Commons License 2007.07.02 0 0 11686

Sziasztok gyerekek, elég rég írtam már (örömötökre) :D

Ma karbipucolás volt, meg úszóallítgatás, meg kifúrtam az úszón két csavart (asszem az volt a benzináteresztő meg a levegőáteresztő csavar), mert el voltak tömődve. Beleöntöttem a benyát a tankba. Eredmény: folyamatos pedálozás közben berreg a motor, de nincs beindulva, csak a pedálozás miatt berreg. VISZONT! Kb. 5 másodpercenként lehet érezni, hogy egy másodpercre beindul (olyankor megugrik a pedál, lehet egyértelműen érezni hogy robbant egy adag benzin :D)

Viszont csak így megugrik a pedál, folyamatosan nem indul be a motor. Szal mondom kb 5 másodpercenként lehet érezni, hogy elkapja.Már ez is nagy eredmény, mert mint tudjátok, én nemigazán értek a dolgokhoz, pláne nem annyira mint ti, ezért nálam ez az eredmény már sikerként könyvelhető el....

Viszont a segítségeteket kérném, méghozzá azt, hogy mondjátok nékem el hogy mi lehet a hiba oka.

Kettő dologra tudok tippelni. Az egyik az, hogy alacsony a benzinszint a karbiban.

A másik pedig, hogy nem jó időben keletkezik a szikra a gyertyában, szal pl akkor van mindig szikra, amikor hátul van a dugattyú. S ezért van az, hogy néha-néha véletlenül mégis berobban a benzin.

Az alacsony benzinszint-verzió meg azért tűnik logikusnak számomra, mert ugye amikor az úszóházban összegyűlik elegendő benzin, akkor azt elporlasztja majd berobbantja, de ugyebár nem érkezik utánpótlás... csak kb 5 másodpercenként....

Én ezekre gondolok.

Az már csak zárójelben van megjegyezve, hogy a karbiból orrán-száján-hónaljában-szívótorkában-mindenhonnan folyik a benzin rá a hengerre, annak ellenére hogy tökéletes a tömítés az úszóház és a felső rész között. (Az is lehet hogy MAGAS a benzinszint?)

Légyszi próbáljatok segíteni, előre is köszi!

CSŐszikla!