DiabloCorsa Creative Commons License 2007.07.02 0 0 46302

ApolloBSG!

 

Én ezt írtam:

 

A techikai kivitelezés úgy néz ki, hogy a gumit felszerelik a felnire. Ekkor ez tele van a körülöttünk lévő "szennyezett" levegővel. Erre rátöltik a gázt, tehát ideális esetben  az oxigén tartalom 30-ról 15 %-ra csökken.

 

Te ezt kérdezed:

 

Te tényleg azt hiszed, hogy ha egy kereket felfújsz 2 bar-ra, abban 2 bar nyomás lesz???

Mi köze a kettőnek egymáshoz?

 

Nem sok.  Lehet kötekedni  a számokon, a maradék oxigén százalékos mennyiségén.

 

Amit Te írsz olyat én nem írtam, tehát nem értem a kérdést.

Amíg a kereket a felszerelése pillanatában oxigén tartalmú levegő tölti ki azt egyszerű szereléssel nem lehet eltávolítani. Lehet gázt rátölteni, tehát a gumit kitöltő, nyomás alatt tartó gázban az oxigén százalékos aránya kevesebb lesz, mint ha nem fújunk bele gázt.

Ha az oxigán árt a guminak, az 10, 15  vagy 30%-os  jelenlét esetén ugyanúgy árt.

 

Mivel tudjuk, hogy sem a guminak sem a felninek nem árt, a vitának nem sok értelme van.

 

Legyen a felfújás után mért nyomás 10 bar. Túlnyomás.   Akkor 0 százalék lesz  az oxigén ennyisége?

Nem.

 

 

 

Előzmény: ApolloBSG (46300)